امارات

امارات

ایران اتهامات آمریکا در مورد حمله پهپادی به نیروگاه باراکه امارات را رد کرد

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، اتهامات بی اساس آمریکا درباره حمله پهپادی به نیروگاه برکه امارات متحده عربی را رد کرد.

میرطاهر:

امارات، اسرائیل دوم است

یک کارشناس مسائل بین‌الملل درباره نقش اسرائیل و امارات درباره از سرگیری جنگ در منطقه گفت: امارات را از دیدگاه خودم اسرائیل دوم در منطقه خلیج فارس می‌دانم. یعنی این‌گونه نیست که اسرائیل امارات را تحریک کند؛ امارات خودش یکی از عوامل است هم از عوامل حمله به ایران و هم کمک‌کننده به حمله و حتی مداخله‌گر مستقیم در این زمینه بوده. یعنی جنگنده‌های اماراتی، پهپاد‌های اماراتی و مواضعی در ایران را مورد حمله قرار داده بودند.

سفیر پیشین ایران در لبنان:

امارات بازنده بزرگ منطقه است

سفیر پیشین ایران در لبنان با اشاره به سیاست‌های در پیش گرفته از سوی امارات در ارتباط با تحولات جدید در منطقه و تبدیل این کشور به یار بزرگ اسرائیل، گفت: به نظرم امارات بازنده بزرگ تحولات جدید در منطقه و حمله آمریکا و اسرائیل به ایران است.

روزنامه خراسان:

احتمال بروز جنگ و ترور مقامات سیاسی وجود دارد اما غافلگیر نمی‌شویم

یک روزنامه اصولگرا نوشت: امروز احتمال اقدامات متهورانه ‌و با ریسک بالا از سوی آمریکا و اسرائیل وجود دارد، اگرچه در موج اول حمله، احتمال ترور تعدادی از راس سیاسی و نظامی کشور وجود دارد اما احتمالا و قاعدتا نباید شاهد ترورهای دسته‌جمعی به مانند روز اول دو جنگ قبلی باشیم؛در واقع، احتمالا سطح غافلگیری کمتر از گذشته است.

کارشناس روابط بین‌الملل:

ایران از شروط خود کوتاه نمی‌آید

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل گفت: معتقدم جمهوری اسلامی تصمیم خود را مبنی بر اینکه در هیچ‌کدام از آن شروط مطرح شده کوتاه نیاید، گرفته است. در حقیقت، تفاوتی نمی‌کند که این تصمیم در پاکستان یا در چین اتخاذ شود؛ جمهوری اسلامی طرحی را خواهد پذیرفت و وارد مذاکرات جدی خواهد شد که اولاً جنگ را خاتمه‌یافته بداند و ثانیاً تضمین‌های قابل توجهی برای عدم شروع مجدد جنگ دریافت کند.

سفیر سابق ایران:

امارات می‌خواهد لقمه بزرگتر از دهانش بردارد

سفیر سابق ایران در اردن و لبنان می‌گوید: امارات با دشمن پاکستان یعنی هند قرارداد امنیتی منعقد می‌کند و این اقداماتی کاملاً مغایر با جهت‌گیری کلی امنیتی در منطقه است و نشان می‌دهد که امارات می‌خواهد یک‌جانبه اقدام کند و این گام‌هایی و لقمه‌هایی است که حجم آن بیش از دهان امارات است و در واقع که بیش از نان خود برمی‌دارد و دچار مشکلات بزرگی خواهد شد.

پاک آیین:

هدف ترامپ درگیر کردن امارات است

یک تحلیلگر سیاسی معتقد است که هدف ترامپ درگیر کردن امارات و کشورهای دیگر در مسأله تنگه هرمز است. کاملاً روی «رادیکال‌سازی در تنگه هرمز» متمرکز شده و می‌خواهد به این روش به همه اهدافش دست یابد. او می‌گوید تا زمانی که این رادیکالیسم وجود دارد، سایه جنگ به شکل جدی وجود دارد.

وزارت امور خارجه ایران:

امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس ابوظبی مبنی‌بر پرتاب موشک و پهپاد ازسوی ایران به امارات نوشت: امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند.

وزارت امور خارجه ایران:

امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس ابوظبی مبنی‌بر پرتاب موشک و پهپاد ازسوی ایران به امارات نوشت: امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند.

وزارت امور خارجه ایران:

امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس ابوظبی مبنی‌بر پرتاب موشک و پهپاد ازسوی ایران به امارات نوشت: امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند.

وزارت امور خارجه ایران:

امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس ابوظبی مبنی‌بر پرتاب موشک و پهپاد ازسوی ایران به امارات نوشت: امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند.

وزارت امور خارجه ایران:

امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس ابوظبی مبنی‌بر پرتاب موشک و پهپاد ازسوی ایران به امارات نوشت: امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند.

وزارت امور خارجه ایران:

امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس ابوظبی مبنی‌بر پرتاب موشک و پهپاد ازسوی ایران به امارات نوشت: امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند.

وزارت امور خارجه ایران:

امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس ابوظبی مبنی‌بر پرتاب موشک و پهپاد ازسوی ایران به امارات نوشت: امارات از ادامه هم‌دستی با آمریکا و اسرائیل خودداری کند.

روزنامه جمهوری اسلامی:

صبر ایران در برابر اقدامات امارات رو به پایان است

یک روزنامه نوشت: صبر اخلاقمدارانه ایران در برابر یاغی‌گری‌های شیوخ امارات در حال پایان یافتن است.

قرارگاه خاتم‌الانبیا:

حمله به امارات، از سوی ایران نبود

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: در روز‌های گذشته هیچ گونه عملیات موشکی و پهپادی علیه کشور امارات انجام نداده‌ایم؛ چنانچه اقدامی صورت می‌گرفت، با قاطعیت و صراحت آن را اعلام می‌کردیم.

فارس خبر داد؛

اصابت ۲ موشک به ناوچه آمریکایی در پی بی‌توجهی به هشدار ایران

فارس نوشت: منابع خبری محلی در جنوب از اصابت ۲ موشک به یک ناوچه نیروی دریایی آمریکا خبر می‌دهند.

فارس خبر داد؛

اصابت ۲ موشک به ناوچه آمریکایی در پی بی‌توجهی به هشدار ایران

فارس نوشت: منابع خبری محلی در جنوب از اصابت ۲ موشک به یک ناوچه نیروی دریایی آمریکا خبر می‌دهند.

فارس خبر داد؛

اصابت ۲ موشک به ناوچه آمریکایی در پی بی‌توجهی به هشدار ایران

فارس نوشت: منابع خبری محلی در جنوب از اصابت ۲ موشک به یک ناوچه نیروی دریایی آمریکا خبر می‌دهند.

فارس خبر داد؛

اصابت ۲ موشک به ناوچه آمریکایی در پی بی‌توجهی به هشدار ایران

فارس نوشت: منابع خبری محلی در جنوب از اصابت ۲ موشک به یک ناوچه نیروی دریایی آمریکا خبر می‌دهند.