نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره اگر مبتنی بر دیپلماسی اقتدار باشد، یعنی عزتمندانه حقوق ملیمان را پیگیری کردیم. دشمن بداند ما اهل باج دادن نیستیم و اگر چنین نگاهی به مذاکرات دارد، از همین حالا بداند شکست خواهد خورد.
نائبرئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ هنوز تمام نشده است. وقتی جنگ تمام نشده است ما باید فعلا درون خانواده اتحاد خودمان را حفظ کنیم، خانه و کاشانه خود را از دست ندهیم. دشمن آمده ما را نابود کند و کلا خانه را از بین ببرد.
نائب رئیس مجلس با ارائه توضیحاتی درباره تصادف پسرش در میدان ونک گفت: متواضعانه ضمن عذرخواهی از مردم، اعلام میکنم این خادم شما، تمکین به قانون را واجب دانسته و در برابر آن تعظیم میکند و اعتقاد دارد همه باید در برابر قانون برابر باشند و هیچ کس از این اصل مهم مستثنی نیست.
یکی از اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در انتخابات سال دوم هیئت رئیسه، برای جایگاههای دبیری و ناظران چند نفر از نمایندگان زن اعلام کاندیداتوری خواهند کرد، گفت: فکر کنم که برای جایگاه نایب رئیسی نیز کاندیداهایی از نمایندگان زن داشته باشیم.