نماینده بابل

نماینده بابل
نماینده مجلس:

ابتکار عمل در دست ایران و توپ در زمین آمریکاست/ دست بر ماشه آماده‌ایم

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگرچه ابتکار عمل در دست جمهوری اسلامی ایران است اما توپ در زمین آمریکاست، ما یک بدبینی نسبت به آمریکایی‌ها داریم که ثابت شده بی‌مورد نیست؛ آن‌ها از مذاکرات به عنوان خدعه و نیرنگ استفاده کرده‌اند، ما در این خصوص با احتیاط گام برمی‌داریم و دستمان بر ماشه آماده هستیم.

نماینده مجلس:

تندروها نمی‌خواهند به وفاق ملی به عنوان یک فرصت و امتیاز نگاه کنند

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت چهاردهم یک دولت استثنایی در طول همه دولت‌های پس از انقلاب است، چون دولتی است که به معنای واقعی کلمه به دنبال وفاق است و این موضوع را در عمل نشان داده است اما تندروها نمی‌خواهند به این مساله به عنوان یک فرصت و امتیاز نگاه کنند.

نماینده مجلس: مذاکره را تابو نمی‌دانیم / صدای اکثریت مجلس، صدای عقلانیت است

نماینده بابل گفت: ما مذاکره را تابو نمی‌دانیم. شاهد نمایش عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عمان بودیم. ملت بداند که صدای اکثریت نمایندگان، صدای عقلانیت است.