روزنامه خراسان

روزنامه خراسان
روزنامه خراسان:

مذاکرات، محرمانه و تحت اشراف کامل رهبری است

یک روزنامه اصولگرا نوشت: فرآیند مذاکرات زیر نظر حضرت آقاست؛ این مذاکره «رهبری» نیست، «نظارت» است|ساده‌انگارانه است اگر بپنداریم رویدادی با این حساسیت بدون اشراف رهبری رخ می‌دهد.

واکنش‌ها به توافق احتمالی ایران و آمریکا؛

کارکرد واقعی آن به تعویق انداختن نبرد نهایی است

یک روزنامه اصولگرا نوشت: کارکرد اصلی این توافق، نه پذیرش حاکمیت ما بر تنگه‌ هرمز است(که بدون توافق نیز به هرحال پذیرفته شده است) نه آزادی دارایی‌های بلوکه‌شده‌ ایران و نه هیچ آورده‌ واقعی دیگری که در متن توافق به آن تصریح شده باشد، بلکه کارکرد واقعی آن، به تعویق افتادن نبرد نهایی و تعیین‌کننده‌ پیروز قطعی‌ است.

روزنامه اصولگرا:

مذاکرات، دست نظامیان را نبسته؛ برای برداشتن محاصره آمریکا باید به آنها حمله کنیم

یک روزنامه اصولگرا نوشت: اگر مذاکرات دست نظامیان را بسته بود، اصلا حملات موشکی با این سطح بالا انجام نمی‌شد.مذاکره‌کنندگان نیازمند شلیک به محاصره دریایی هم هستند تا موفقیت مذاکرات بیشتر بشود؛ چراکه وقتی محاصره پابرجاست، دشمن آن را پای میز به عنوان یک کارت مورد استفاده قرار می‌دهد.

روزنامه خراسان:

سوپرانقلابی‌ها در تریبون‌های خود به هرکسی برچسب نفوذی، فاسد یا خودباخته می‌زنند

یک روزنامه اصولگرا نوشت: یکی از مسائل موجود در جامعه انقلابی، بحث و گفت وگو از یک جماعت نفوذی یا فاسد یا خودباخته در ساختار حکمرانی کشور است که بی وقفه در حال تخریب شرایط درونی، خیانت به انقلاب و کشور، ضربه به منافع و... هستند.مشکل بزرگ دیگر این است که با این انگ‌زنی، بسیاری از موضوعات و مسائل کشور از حالت محتوایی و تخصصی خارج شده و تبدیل به دعواهای سطحی، جناحی و شخصی می‌شود.

روزنامه خراسان:

احتمال بروز جنگ و ترور مقامات سیاسی وجود دارد اما غافلگیر نمی‌شویم

یک روزنامه اصولگرا نوشت: امروز احتمال اقدامات متهورانه ‌و با ریسک بالا از سوی آمریکا و اسرائیل وجود دارد، اگرچه در موج اول حمله، احتمال ترور تعدادی از راس سیاسی و نظامی کشور وجود دارد اما احتمالا و قاعدتا نباید شاهد ترورهای دسته‌جمعی به مانند روز اول دو جنگ قبلی باشیم؛در واقع، احتمالا سطح غافلگیری کمتر از گذشته است.

روزنامه اصولگرا:

افراد و رسانه‌های کم مایه و هتاک، از بام تا شام کارشان شده تخریب چهره‌های فداکار

یک روزنامه اصولگرا نوشت: چند روز پیش وزیر امور خارجه، دقیقا همین چارچوب را که در بالاترین سطح ممکن در کشور تصویب و تایید شده بود، در اختیار کشور میانجی یعنی پاکستان قرار داد تا آن‌ها بسته پیشنهادی ایران را به دست آمریکایی‌ها برسانند. یک نفر الان بگوید این فرایند و این نظام حکمرانی قوی و پویا دقیقا چه مشکلی دارد که برخی افراد و رسانه‌های کم مایه و گاه هتاک، از بام تا شام کارشان شده تخریب چهره‌های فداکار ایران اسلامی و از آن مهم‌تر وارد ساختن ظلم آشکار به نظام جمهوری اسلامی؟!

انتقاد تند دو روزنامه اصولگرا از مجری معروف:

آقای قیاسی! خیلی نمک‌نشناسی!

اظهارنظر اخیر امیرحسین قیاسی انتقاد روزنامه های اصولگرا را در پی داشت.

خراسان:

ترامپ می‌خواهد سایه تهدید را ایجاد کند اما وارد جنگ نمی‌شود

یک روزنامه اصولگرا نوشت: واشنگتن می‌خواهد تهدید را واقعی نگه دارد، اما نمی‌خواهد وارد جنگی شود که پایانش قابل کنترل نیست؛ تهران می‌خواهد هزینهِ «ضربه محدود» را از همان ابتدا تا سطح «جنگ بزرگ» بالا ببرد تا گزینه نظامی از روی میز عملاً برداشته شود.

خراسان:

از همه خوبی‌های ماراتن کیش فقط یکی دو صحنه بی‌حجابی دیده شد

یک روزنامه اصولگرا نوشت: ماراتن کیش در این پنج سالی که برگزار شده است از بسیاری جهات اتفاق خوب و حتی می شود گفت در سطح منطقه بی نظیری است؛ اما متاسفانه طی روزهای اخیر این رویداد بزرگ نزدیک به۱۲ هزار نفری، به جای آن که با وجوه مثبتش شناخته شود و نگاه و روایت رسانه ها از آن ناظر به دستاوردهایش باشد به حواشی آن معطوف شد.

خراسان:

سقوط به ورطه هیجان‌سازی خطرناک تا کجا؟

یک روزنامه اصولگرا نوشت: سخنان اخیر کامران غضنفری، نماینده تهران، درباره حسن روحانی آن‌جا که ادعا می‌کند «روزی که روحانی اعدام شود روز جشن مردم است» بار دیگر این پرسش بنیادین را پیش روی افکار عمومی قرار داده که مرز مسئولیت‌پذیری سیاسی و سقوط به ورطه هیجان‌سازی خطرناک کجاست؟

خراسان:

فیلترینگ نه جرم را کاهش داد نه شایعات را از بین برد

یک روزنامه اصولگرا نوشت: تجربه نشان داده است که سیاست فیلترینگ، نه شایعه را و نه جرم را مهار نمی‌کند؛ صرفا آن‌ها را از معرض دید رسمی دور می‌کند و امکان نقش آفرینی به موقع را کاهش می‌دهد.

خراسان:

چگونه می‌توان به جامعه حکم کرد که استفاده از فیلترشکن غیر قانونی است؟

یک روزنامه اصولگرا نوشت: در مسئله فیلترینگ شاهد تناقضات آشکار هستیم؛ به این شکل که بخشی از بدنه حکمران یعنی مسئولان و دست اندرکاران نهادهای رسمی خود استفاده کنندگان از سکوهای فیلتر شده اند. حال چگونه می توان به جامعه حکم کرد که استفاده از فیلترشکن غیر قانونی است در حالی که بخشی از مسئولان، خود قانون شکن اند؟

روزنامه خراسان:

حمید رسایی بی‌ادب است و غیرمستند حرف می‌زند؛ نقد هم بلد نیست

یک روزنامه اصولگرا نوشت: رسایی گفته بود «علاقه حسن روحانی به آمریکا مثل علاقه بچه به پستان مادرش است.» چنین عباراتی علاوه بر این که با فرهنگ گفت‌وگوی سیاسی در تضاد است، عملاً اصل نقد را از محتوا تهی می‌کند و آن را به نزاعی کلامی و بی‌ثمر فرو می‌کاهد.

روزنامه خراسان:

فواد ایزدی در زمین دشمن بازی می‌کند!

یک روزنامه اصولگرا نوشت: فواد ایزدی، استاد دانشگاه و چهره‌ای آشنا در رسانه ملی، این روزها در مسیر خطرناکی قدم گذاشته است. مسیری که مرز میان نقد و تضعیف را درهم می‌شکند و عملاً در زمین روانی دشمن بازی می‌کند.

خراسان نوشت:

چرا اصولگراها حرف‌های باهنر را برنتابیدند؟

یک روزنامه اصولگرا نوشت: چگونه می شود یک فعال سیاسی با اظهارنظر و بیان دیدگاه هایش، این گونه مورد شدیدترین حملات هم طیفی ها و هم جبهه های خود قرار گیرد؟

روزنامه خراسان:

چرا عضو کمیسیون امنیت ملی، رازهای نظامی کشور را مثل آب خوردن در رسانه بیان می‌کند؟!

یک روزنامه اصولگرا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده‌اش نشان داده که نه تنها درک درستی از حفاظت گفتار ندارد، بلکه با دست خود، همان چیزی را که دشمن آرزو می‌کند بر سفره رسانه‌ها می‌گذارد.

روزنامه خراسان:

رسایی هر کاری برای دیده شدن می‌کند، حتی خلاف نظر رهبری!

یک روزنامه اصولگرا نوشت: حمید رسایی این روزها برای دیده‌شدن هیچ خط قرمزی باقی نگذاشته است؛ او پس از آن‎که برخلاف تصریح رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از رئیس‌جمهور پرتلاش، سناریوی قدیمی خود در «بنی‌صدرسازی از پزشکیان» را ادامه داد، با موجی از انتقادها روبه‌رو شد.

علم‌الهدی:

ساختن بناهای بلند در اطراف حرم رضوی، بی احترامی به امام رضاست

امام جمعه مشهد گفت: متأسفانه در برخی موارد شاهد بلندمرتبه‌سازی‌های غیرمجاز بوده‌ایم. این کار نه‌تنها چهره شهر را مخدوش می‌کند، بلکه بی‌احترامی به حریم امام رضا (ع) محسوب می‌شود.

خراسان نوشت:

قصه نسازید؛ شهادت رئیسی اقدام تروریستی نبود

یک روزنامه اصولگرا نوشت: عده‌ای طی این مدت بر طبل تشکیک کوبیده‌اند. در تازه‌ترین نمونه، آقای صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در برنامه‌ای به اجراگری آقای رنجبران – مشاور رسانه‌ای وزیر خارجه – مدعی «ترور شهید رئیسی توسط رژیم صهیونیستی» و حتی «انتقال اطلاعات پدافندی کشور به اسرائیل توسط روسیه» شده است!

روزنامه خراسان:

اینکه گفته می‌شود تیم سعید جلیلی صداوسیما را مدیریت می‌کند، بزرگ‌نمایی نیست

یک روزنامه اصولگرا نوشت: این که گفته می‌شود تیم سعید جلیلی سازمان صداوسیما را مدیریت می‌کنند، بزرگ‌نمایی نیست. به معنی واقعی کلمه، مدیران ارشد این سازمان از رئیس آن تا قائم‌مقام، برخی معاونین و مدیران کل مهم مثل اداره‌کل برنامه‌های سیاسی، به صورت مستقیم در رابطه کاری، سیاسی، تشکیلاتی و خانوادگی با سعید جلیلی هستند.