سازمان اداری و استخدامی کشور بهمنظور پاسخ به پرسشها و رفع ابهامات دستگاههای اجرایی و در راستای پایداری ارائه خدمات و پرهیز از هر گونه اخلال در خدماترسانی به مردم شریف ایران، اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، همچنان بخشنامه شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ این سازمان ملاک عمل دستگاههای اجرایی است.
بانک مرکزی اعلام کرد: خدمات شبکه بانکی درقالب شعب کشیک بدون وقفه ادامه دارد و مشتریان میتوانند فهرست شعب کشیک را از طریق وبسایت بانک مورد نظر دریافت کنند.
طبق اعلام استاندار تهران، از روز یکشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۴)، واحدهای پشتیبانی و فنی بانکها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت میکنند و شعب منتخب نبز به صورت کشیک فعال خواهند بود.
پیرو اطلاعیه قبلی شورای هماهنگی بانکها مبنی بر فعالیت شعب بانکی در استان تهران و سایر استانها در ایام تعطیل عمومی اعلامشده هیئت دولت، تمامی بانکهای کشور طی روزهای پنجشنبه (۱۴ اسفند) و شنبه (۱۶ اسفند) به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.
رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با ابلاغ مصوبه کارگروه مدیریت بهینه مصرف انرژی، خبر از تعطیلی تمامی دستگاههای دولتی و غیردولتی، بانکها، بیمهها و شهرداریها در روزهای پنجشنبه تا پایان تابستان داد و ساعات کاری جدید را اعلام کرد.