شرکت سپردهگذاری مرکزی اعلام کرد که به دلیل تکمیل نشدن واریز سود سهام عدالت از سوی برخی شرکتهای سرمایهپذیر، فرصت ثبتنام جاماندگان برای دریافت این سود تا روز جمعه، ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ تمدید شده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بازار سرمایه سیاسی نیست. این بازار کار خود را در حوزه تشکیل سرمایه و صیانت از حقوق سهامداران انجام میدهد. از سیاستمداران و فعالان سیاسی خواهش دارم که بازار سرمایه را وارد بحثهای سیاسی نکنند.
افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکردهاند میتوانند تا تا ۲۴ ساعت آینده (۲۰ اسفندماه) با ثبتنام در سامانه سجام برای دریافت آن اقدام کنند.