کد خبر : ۷۵۸۰
۱۴:۳۰

۱۴۰۱/۰۶/۰۵

واکنش عباس عبدی به پخش سرود «سلام فرمانده» در آزادی: نظام رسمی بیگانه از واقعیت بیرونی است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت؛ فیلمی دیدم که از فوتبال دیروز که خواندن سرود سلام فرمانده با واکنش منفی تماشاگران همراه بود.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در توییتر خود نوشت:

فیلمی دیدم که از فوتبال دیروز که خواندن سرود سلام فرمانده با واکنش منفی تماشاگران همراه بود. برایم جالب بود چرا از پیش نمی‌دانستند که چنین واکنشی نشان داده خواهد شد؟ نظام رسمی و اداری بیگانه از واقعیت بیرونی است. ظاهراً برای آنها مهم‌تر این است که بالایی‌ها چه واکنشی دارند و نه مردم.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha