سجادی وزیر ورزش گفت: آنچه در ماجرای ویلموتس مطرح میشود تنها نوک یک کوه بزرگ است که دیده میشود و من از آن بهعنوان «سونامی ویلموتس» نام میبرم. ۲ میلیون یورو به ویلموتس قبلا پرداخت شده، الان ۳.۳ میلیون یورو غرامت و ۱۰ درصد جریمه باید بدهیم. ساختمان ۱۲۰ میلیارد تومانی فدراسیون و سه دنگ ساختمان پرسپولیس هم رفت. هنوز هزینه کادر فنی ویلموتس مانده و باید ۳۲ میلیارد تومان بابت بدهی مالیاتی او بپردازیم!