کد خبر : ۲۰۴۱۳
۱۲:۱۶

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

وزیر نفت، واتساپی استعفا کرده بود / خانه نشینی و دهن کجی اوجی به نامه دفتر رئیسی قابل کتمان نیست

نماینده تهران نوشت: ‎استعفای واتساپی را می‌توان تکذیب کرد اما بی‌اعتنایی، بی‌احترامی و ‎دهن‌کجی به نامه دفتر رئیس‌جمهور برای برکناری آن دو مدیر ارشد وزارت نفت و چند روز خانه نشینی قابل کتمان نیست.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ مالک شریعتی نماینده ای که نخستین بار از استعفای اوجی وزیر نفت خبر داده بود، جزئیات جدیدی را افشا کرد.

شریعتی گفت که اوجی به صورت واتساپی از وزارت نفت استعفا کرده بود.

این نماینده تهران نوشت: ‎استعفای واتساپی را می‌توان تکذیب کرد اما بی‌اعتنایی، بی‌احترامی و ‎دهن‌کجی به نامه دفتر رئیس‌جمهور برای برکناری آن دو مدیر ارشد وزارت نفت و چند روز خانه نشینی قابل کتمان نیست.

لازم به ذکر است که اوجی امروز در حیات هیات دولت استعفا و خانه نشینی را تکذیب کرده است.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha