کد خبر : ۲۰۰۰۷
۰۷:۱۰

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

سهم ایران از خزر در زمان شاه 11 درصد بود نه جمهوری اسلامی؛ در کنوانسیون خزر به هر کشور 17درصد می‌رسید/ نگویید ظریف پاسخ نداشت!

محمدجواد ظریف در پاسخ به سوالی درباره سهم ایران از دریای خزر گفت: سهم 50 درصدی دروغ است و 11 درصد برای زمان شاه است نه جمهوری اسلامی. در کنوانسیون جامع خزر در بهترین حالت به هر کشور 17 درصد می‌رسید. مساله ۱۱ درصد دروغ است. کجا ما ۵۰ درصد خزر را داشته‌ایم؟ در تمام دولت شاه که برخی اینقدر سنگش را به سینه می‌زنند یک کشتی از مرز آستارا - حسین‌قلی رد نشد.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha