کد خبر : ۱۹۸۵۳
۰۸:۰۴

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

همین الان پزشکان در همه بیمارستان‌های دولتی از بیماران سکه و دلار می‌گیرند تا عملشان کنند، هیچ‌کس هم پاسخگو نیست!

مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس: در بیمارستان دولتی از بیمار ۲۰۰ میلیون می‌گیرند تا عملش کنند، پس چرا دولت جلویشان را نمی‌گیرد؟! شما نمایندگان مجلس پایتان را در بیمارستان دولتی بگذارید و ببینید چه بلایی سر مردم می‌آورند، اصلا به بیماران نگاه نمی‌کنند.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha