عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، به اصلاحات نیوز میگوید: هرکسی کوچکترین تعلقی به کشور دارد، باید پای صندوق رای بیاید، قرار نیست همه انقلابی و مذهبی باشند، همین که ملی باشند و دلسوز کشورشان هستند، پای صندوق رای حاضر شوند. پیش بینی میکنم درصد قابل توجهی از مردم امسال در انتخابات شرکت میکنند.
احمد کریمی اصفهانی فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، به اصلاحات نیوز میگوید: با توجه به اینکه قانون انتخابات تغییر کرده است، میتواند فرصت خوبی باشد برای دستگاه هایی که در فرصت کم نمیتوانستند صلاحیتها دقیقا را بررسی کنند، بسیاری از افراد که صلاحیتشان احراز نمیشد، سوء تعبیر میشد، اما اکنون به راحتی میتوانند این کار را انجام دهند. من پیش بینی میکنم دستگاه های مربوطه با صبر زیادی این روند صلاحیت ها را بررسی خواهند کرد تا افراد زیادی وارد عرصه شوند.البته این به معنای این نیست کسانی که توطئه کردند یا ضد انقلاب هستند تایید صلاحیت شوند.
همین که مردم میبنند افراد مورد علاقشان کاندیدا و تایید شده است، باعث میشود تا در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و همین باعث افزایش آرا و مشارکت در انتخابات میشود و طبیعتا تبعات بسیار مثبتی برای ما دارد و منافع مردم را در کشور و در دنیا به همراه دارد و یک اعتبار برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: مردم باید بدانند که همه اقشار میتوانند در مجلس نماینده داشته باشند. بازهم به این معنا نیست که همه میتوانند رای بیاورند! همین که مردم میبنند افراد مورد علاقشان کاندیدا و تایید شده است، باعث میشود تا در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و همین باعث افزایش آرا و مشارکت در انتخابات میشود و طبیعتا تبعات بسیار مثبتی برای ما دارد و منافع مردم را در کشور و در دنیا به همراه دارد و یک اعتبار برای نظام جمهوری اسلامی است.
این فعال سیاسی با بیان اینکه هرکسی کوچکترین تعلقی به کشور دارد، باید پای صندوق رای بیاید، گفت: قرار نیست همه انقلابی و مذهبی باشند، همین که ملی باشند و دلسوز کشورشان هستند، پای صندوق رای حاضر شوند. پیش بینی میکنم درصد قابل توجهی از مردم امسال در انتخابات شرکت میکنند.
کریمی اصفهانی میگوید: درست است که مردم مشکلات معیشتی دارند و حرف درستی هم است، اما بازهم نمیشود که در انتخابات حضور پیدا نکنند ،اتفاقا باید پای صندوق رای بیایند و به افرادی که صلاحیت دارند و میتوانند مشکلات را مرتفع کنند، رای دهند. این حرف که مردم مشکلات اقتصادی دارند و برای همین رای نمیدهند حرف ضدانقلاب ها است. من پیش بینی میکنم حضور مردم امسال فعال تر است و امیدوارم با دیپلماسی که دارد صورت میگیرد، شرایط مساعدتر شود . در دولت سیزدهم و با حضور اقای امیرعبدالهیان که معتقدم بهترین وزیر خارجه است، اقدامات دیپلماسی خوبی صورت گرفته و امیدوارم نتیجه بخش باشد و شاهد گشایش بیشتری هم باشیم.
درست است که مردم مشکلات معیشتی دارند و حرف درستی هم است، اما بازهم نمیشود که در انتخابات حضور پیدا نکنند ،اتفاقا باید پای صندوق رای بیایند و به افرادی که صلاحیت دارند و میتوانند مشکلات را مرتفع کنند، رای دهند. این حرف که مردم مشکلات اقتصادی دارند و برای همین رای نمیدهند حرف ضدانقلاب ها است.
این فعال سیاسی، با بیان اینکه هم به احزاب و هم به قومیت ها توصیه میکنم که التهاب کمتری به جامعه بدهند، گفت: هرچه آرامش بیشتر شود، مردم حضور بیشتری خواهند داشت. بیگانگان همواره سعی دارند تا به جامعه التهاب وارد کنند. خود کاندیداها کمتر نسبت به همدیگر تعرض و حمله کنند. رسانهها در افزایش حضور مردم نقش مهمی دارند و باید از ظرفیت و توان خودشان استفاده کنند. امیدوارم امسال حضور پررنگ مردم را در پای صندوق های رای شاهد باشیم.
انتهای پیام/