ابو عبیده، سخنگوی گردانهای عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس تصریح کرد: با هر نیرویی در ارتش اشغالگر که تابعیت دیگری داشته باشد به عنوان دشمن مستقیم برخورد میکنیم
به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از الجزیره، ابو عبیده گفت: به دشمن میگوییم که ورود شما به اراضی ما، فرصت جدیدی برای مجازات شدید شما خواهد بود تا به خاطر آنچه که در حق ما مرتکب میشوید، مجازاتتان کنیم.
وی افزود: تعداد اسیرانی که در اختیار ما هستند، حدود 200 تا 250 تن هستند. 22 اسیر تا به الان جان خود را از دست دادهاند. 22 اسیر تا به الان به دلیل حملات اسرائیل جان خود را از دست دادهاند.
ابو عبیده عنوان داشت: قسام حدود 200 اسیر در اختیار دارد و سایر افراد در دست گروههای دیگر هستند.
وی افزود: بازداشت شدگانی که تابعیتهای دیگری دارند، درمورد هویت آنها تحقیق نکردهایم و آنها را مهمان خود به حساب میآوریم. زمانی که شرایط میدانی اجازه دهد، اسیران خارجی را آزاد خواهیم کرد. ما از همه کشورهای جهان میخواهیم که به دارندگان تابعیتهایشان نسبت به نبرد در کنار ارتش دشمن هشدار دهند.
ابو عبیده عنوان داشت: ما به اسیرانمان و خانوادههایشان تاکید میکنیم که اصرار داریم شادی را به هر خانهای ببریم.
سخنگوی گردانهای قسام اظهار کرد: اشاره ضمنی دشمن به ورود به حمله زمینی علیه مردم ما، هراسی را در ما ایجاد نمیکند و ما برای آن آماده هستیم.
/شفقنا