کد خبر : ۱۹۴۶۴
۰۷:۲۱

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

دوربين در مترو بالای سر زاكانی؛ سندی که ادعای شهردار تهران را تکذیب می‌کند+عکس

شهردار انقلابی تهران دیروز مدعی شده بود که داخل واگن مترو دوربین وجود ندارد!

علیرضا زاکانی، شهردار تهران عصر دیروز در حالی ادعا کرد که واگن‌های قطارهای مترو و اتوبوس‌های BRT به دوربین مجهز نیستند که اسفندماه سال گذشته انتشار تصاویر زنده از واگن زنان در سایر واگن‌ها بحث برانگیز شده بود.

مجتبی بیات مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران روز گذشته اعلام کرد که قطار‌های AC سری جدید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ که بدنه آلومینیومی دارند مجهز به سیستم مداربسته داخل واگن هستند.


/ مدارا


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha