کد خبر : ۱۸۹۷۲
۱۱:۳۵

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

دولت قبل با التماس مذاکرات را پیش برد ولی ما با دیپلماسی عزتمندانه ۲۵ میلیارد دلار از منابع ایران را آزاد کردیم!

یک نماینده مجلس درباره آزادسازی بخشی از منابع مالی ایران گفت: فرق بین دیپلماسی التماسی و دیپلماسی عزتمندانه در این است که وقتی با التماس مذاکرات را پیش می‌بردند تنها یک میلیارد دلار توانستند آزاد کنند اما الان بر اساس آنچه حکایت دارد بر اساس دیپلماسی عزتمندانه ۲۵ میلیارد دلار از منابع ایران درحال آمدن به سمت کشور است.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به تبادل زندانیان میان ایران و ایالات متحده آمریکا اظهار کرد: آزادی ۲ تن از دانشمندان و عزیزان ایران اسلامی آقایان رضا سرهنگ پور و بهداد معین انصاری را تبریک می گویم که با زحمات تیم وزارت امورخارجه و دبیر ستاد حقوق بشر و نیروهای امنیتی آزاد شدند؛ افراد بی‌گناهی که ماه‌ها در زندان‌های مخوف آمریکا بودند و من از آنها می‌خواهم که یک روزی شکنجه‌هایی که دیدند را بیان و به کتاب تبدیل کنند تا در تاریخ بماند.

وی همچنین درباره آزادسازی بخشی از منابع مالی جمهوری اسلامی ایران گفت: فرق بین دیپلماسی التماسی و دیپلماسی عزتمندانه در این است که وقتی با التماس مذاکرات را پیش می‌بردند تنها یک میلیارد دلار توانستند آزاد کنند اما الان بر اساس آنچه حکایت دارد بر اساس دیپلماسی عزتمندانه ۲۵ میلیارد دلار از منابع ایران درحال آمدن به سمت کشور است که بر اساس آنچه گفته شده ۵ الی ۶ میلیارد دلار آن به حساب‌های واسط نشسته‌ است.

نماینده شاهین شهر گفت: همچنین باید از نیروهای امنیتی و عزیزان فراحا و همه کسانی که زحمت کشیدند و أرامش و امنیت را در کشور برقرار می‌کنند، تشکر کنم.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha