ابراهیم داروغهزاده مدیر پیشین صداوسیما گفته اگر من بودم اعترافات اجباری سپیده رشنو را پخش نمیکردم. به زعم او میخواستند سلبریتیهای حامی روحانی در سال ۹۶ را تنبیه کنند.
اصلاحات نیوز؛ ابراهیم داروغهزاده مدیرعامل مؤسسه رسانههای تصویری و مدیرعامل پیشین مؤسسهٔ تصویر شهر که در برنامه شبکه یک تلویزیون حاضر شده بود، گفته اگر من بودم اعترافات اجباری سپیده رشنو را پخش نمیکردم. به زعم او میخواستند سلبریتیهای حامی روحانی در سال ۹۶ را تنبیه کنند. داروغهزاده مدتی رئیس پخش شبکه چهار سیما و مدیریت گروه اجتماعی شبکه اول سیما بوده است.