ابراهیم رئیسی امروز در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به سانسورشدن دستاوردهای دولت گفت: انصاف هم خوب است، اختلاف دیدگاه خوب است اما باید نسبت به منافع ملی اشتراک داشت. بازگوشدن نقص خوب است. تمام سعیمان را کردیم تا مشکلات را با نگاه ما میتوانیم حل کنیم.