کد خبر : ۱۷۵۳۹
۱۲:۵۲

۱۴۰۲/۰۵/۰۷

آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با 400 نیروی حزب‌اللهی که نه، با 400هزارتا هم حل نمی‌شود

محمد مهاجری در واکنش به اظهارات وزیر ارشاد درباره ورود400 نیروی جوان حزب اللهی به این وزارتخانه نوشت: آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با 400 نیروی حزب‌اللهی که نه، با 400هزارتا هم حل نمی‌شود.

اصلاحات نیوز؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در مراسم پایانی طرح ولایت ویژه معلمان و فعالان فرهنگی در حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار کرد: این وزارتخانه تلاش کرده است که همه منابع انسانی خودش را از میان جبهه انقلاب و در سطوح مختلف از افراد شناخته شده، کارکرده و مورد وثوق انتخاب کند. به نوشته انتخاب، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.اظهاراتی که با واکنش های مختلفی در فضای مجازی روبه رو شد.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در خصوص این موضوع نوشت:

جناب آقای اسماعیلی، وزیر محترم

با سلام

گفته‌اید ۴۰۰ نیروی جوان حزب‌الله تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.
احسنت به شما و مدیریت انقلابی‌تان. لابد از اول پاییز وزارت ارشاد چنان تحولی پیدا خواهد کرد که در تاریخ این سرزمین خواهند نوشت.

اما برادر بزرگوار
در دوره آقای احمدی‌نژاد هزاران نیروی به تعبیر شما جوان حزب‌اللهی را وارد دولت و از جمله همین وزارت ارشاد کردند. اگر حوصله دارید بروید پرونده‌هایشان را از کارگزینی وزارتخانه‌تان بگیرید تا از سرنوشت آن‌ها مطلع شوید. خیلی‌هایشان مایه عبرت‌اند.

در جاهای دیگر دولت هم از این نیروها آورده بودند. خنده‌دار است که بدانید بعضی از آن‌ها فقط استخدام شده بودند تا در سفرهای استانی، پشت سر رئیس جمهور وقت، هروله کنند!

واقعاً این تشکیلات دولت قدرقدرت! نمی‌توانست از داخل همین وزارت ارشاد 400 نیروی حزب‌اللهی که بتوانند در بدنه دولت تغییر ایجاد کنند، تربیت کند؟ با خودتان فکر نکردید وزارتخانه‌ای که باید برای تحولش از بیرون نیرو آورد، انحلالش بهتر از ادامه کارش است؟

آقای وزیر! جسارتاً فکر نمی‌کنید آن 400 نفر اگر آدم‌های باهوشی باشند، می‌آیند تا خود شما را هم جارو کنند؟ چه دلیلی دارد آن‌ها وزارتخانه را متحول کنند و پزش را شما بدهید؟ درواقع آن‌ها کار کنند و نانش را شما بخورید؟ مگر بیل توی کمرشان خورده که وزیر و معاون و مدیرکل را از بین خودشان انتخاب نکنند و شما و همه مدیران‌تان را نفرستند استراحت؟

لابد می‌گویید آن‌ها تجربه ندارند و مدیریت بلد نیستند. پاسخش روشن است. مگر شما بلدید؟ اگر بلد بودید که وضع وزارتخانه‌تان این نبود! شما حتی جرأت حمایت از چند هنرمند مملکت‌تان را ندارید. شما حتی جربزه ندارید در قضیه پلتفرم‌های نمایش خانگی، از حق قانونی وزارت ارشاد دفاع کنید  و آن را به صداوسیمای ورشکسته نسپارید.

آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با 400 نیروی حزب‌اللهی که نه، با 400هزارتا هم حل نمی‌شود. مشکل خود شمایید. صادقانه در دو سطر، استعفایتان را به رئیس جمهوری بنویسید و تشریف ببرید. دست‌کم 10 نفر در همین جریان اصولگرا وجود دارند که بدون 400 نیروی حزب‌اللهی هم می‌توانند وزارتخانه را اداره کنند و به آن آبرو ببخشند.

ایام به کام


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha