صدیقی امام جمعه تهران گفته: روسای قوای سه گانه از کشف حجاب ها ناراحتند.
به گزارش اصلاحات نیوز؛ کاظم صدیقی امام جمعه تهران گفته: روسای قوای سه گانه از کشف حجاب ها ناراحتند.
و همچنین گفته: کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجابها ساکت باشند؛ ساکتین مرزبان دین نیستند.
محمد پارسی فعال رسانه ای در واکنش به این موضع نوشت: تریبون نمازجمعه بهترین شاخص برای سنجش شکاف بین مردم و حاکمیت است. آنجایی که از تورم و گرانی، وضعیت عجیب اجاره خانهها، سرقت و ناامنی، اختلاس و فسادِ مسؤولین و... تمامی سطوح جامعه به ستوه آمدهاست و صدایش درآمده، اما تنها صدایی که از این تریبون شنیده میشود؛ همچنان مسأله حجاب است.
