کد خبر : ۱۶۶۵۴
۰۷:۴۴

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

سیاوش یزدانی: با سپاهان می‌مانم

سیاوش یزدانی مدافع سپاهان پستی را منتشر کرد که قصد ماندن در این تیم را دارد

سیاوش یزدانی پس از نیم فصل بازی در سپاهان اصفهان با شرکت در اولین جلسه تمرینی تیمش، پست گذاشت.

این مدافع سابق استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستگرام خود نوشت: شب‌های هجر را گذراندیم و زنده‌ایم ... ما را به سخت جانی خود، این گمان نبود.

یزدانی با انتشار این پست نشان داد که قصد دارد در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با تمام سختی‌هایی که دارد با پیراهن سپاهان به میدان برود.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha