رییس امور اطلاعرسانی دولت نوشت: از آغاز به کار دولت چهاردهم تمامی سناریوهای احتمالی در حوزه اطلاعرسانی پیشبینی شد و برنامهای منسجم برای هماهنگی دستگاههای اجرایی تدوین گردید.
علی احمدنیا، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
از آغاز به کار دولت چهاردهم و با تاکید دکتر حضرتی (رئیس شورای اطلاعرسانی)، تمامی سناریوهای احتمالی در حوزه اطلاعرسانی پیشبینی شد و برنامهای منسجم برای هماهنگی دستگاههای اجرایی تدوین گردید.
اکنون همه دستگاهها دقیقا میدانند که در شرایط حساس، اخبار را چگونه و در چه زمانی با چه پروتکلی منتشر کنند؛ نمونه موفق این هماهنگی را در دو جنگ تحمیلی یک سال گذشته مشاهده کردید.
در این میان، از همیاری مسئولانه رسانهها، فعالین رسانه و انسان رسانهها که بازوی اصلی اطلاعرسانی دقیق و شفاف به مردم هستند، صمیمانه قدردانی میکنیم.
