پزشکیان ارتباط دانشگاه با دولت و جامعه را بهصورت هفتگی پیگیری میکند قائم مقام وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشجویان کارشناسی در نیمسال جاری آموزش حضوری نخواهند داشت، گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان دورههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای کشور بجز چند دانشگاه در نیمسال جاری به صورت کاملا حضوری برگزار میشود.
دکتر مسعود شمس بخش ضمن بیان این مطلب با اشاره به آغاز آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال دوم جاری اظهار کرد: در حال حاضر آموزش این دانشجویان در برخی دانشگاههای جنوب کشور نظیر دانشگاه شهید چمران اهواز، خلیج فارس و بندر عباس به دلیل گرمای هوا و برخی ملاحظات امنیتی به صورت مجازی برگزار میشود.
وی در ادامه تصریح کرد: امتحانات پایان ترم دانشجویان دورههای کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای کشور بجز چند دانشگاه فوق در نیمسال جاری به صورت کاملا حضوری برگزار میشود.
قائم مقام وزیر علوم در خصوص نحوه آموزش دانشجویان کارشناسی نیز در نیم سال جاری نیز گفت: این دانشجویان برای سال جاری آموزش باقی مانده خود را به صورت مجازی ادامه خواهند داد و آموزش حضوری نخواهند داشت.
دکتر شمس بخش همچنین در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاههای وزارت علوم در نیمسال دوم تحصیلی نیز اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه امتحانات دانشجویان کارشناسی تا اطلاع ثانوی نیز مجازی برگزار خواهد شد.