کد خبر : ۱۱۳۴۹۱
۲۰:۳۴

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

توضیحات جدید سازمان اداری استخدامی درباره پرداخت اضافه کاری به کارمندان دولت

توضیحات جدید سازمان اداری استخدامی درباره پرداخت اضافه کاری به کارمندان دولت

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: پرداخت اضافه‌کاری به کارمندان دولت طبق ضوابط قانونی همچنان پابرجاست.

ذبیح‌الله سلمانی در خصوص موضوع حضور کارکنان پس از ساعت ۱۳ تصریح کرد: بخشنامه اخیر سازمان با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی و اولویت‌دهی به استفاده از ظرفیت دورکاری به جای حضور بعد از ساعت ۱۳ در ادارت دولتی بوده است و به هیچ عنوان مانع پرداخت اضافه‌کاری ضروری نیست.

وی تأکید کرد: با تشخیص بالاترین مقام دستگاه و در صورت نیاز واقعی به خدمت خارج از ساعت اداری، اضافه‌کاری طبق ضوابط قانونی پابرجاست.

منبع: ایرنا

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha