کد خبر : ۱۱۳۴۰۰
۲۱:۵۳

۱۴۰۵/۰۲/۳۰
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد:

پرداخت ۷همت از مطالبات مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک به داروخانه‌ها

پرداخت ۷همت از مطالبات مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک به داروخانه‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مبلغ هفت همت از مطالبات داروخانه‌ها از سازمان‌های بیمه‌گر پایه، مربوط به مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک به زودی پرداخت می‌شود.

مهدی رضایی درباره پرداخت مطالبات داروخانه‌ها در زمینه مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک، اظهار کرد: با توجه به این‌که اعتبار ردیف ۲۰۶ جدول ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۵ که مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو، شیرخشک و ملزومات پزشکی در سرجمع اعتبارات سازمان بیمه سلامت لحاظ شده است، لیست مطالبات بهمن و بخشی از اسفند ۱۴۰۴ داروخانه‌ها در این زمینه، برای پرداخت نهایی و آماده پرداخت شده است و به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع هفت همت واریزی، بیش از ۲ هزار و ۶۰ میلیارد تومان مربوط به مطالبات داروخانه‌ها از سازمان بیمه سلامت ایران، بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به مطالبات از سازمان تامین اجتماعی و مابقی مربوط به مطالبات سهم ارز از سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو‌های مسلح است.

معاون سازمان بیمه سلامت ایران اضافه کرد: عناوین پرداختی‌های مربوط به سازمان بیمه سلامت ایران مربوط به دارو، لوازم و تجهیزات پزشکی سرپایی، دارو‌های دیالیز و شیرخشک است.

رضایی اظهار کرد: از مجموع بیش از ۲ هزار و ۶۰ میلیارد تومان مربوط به سازمان بیمه سلامت ایران، بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مربوط به موسسات غیردولتی دانشگاهی و بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان مربوط به مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha