کد خبر : ۱۱۳۰۶۴
۲۳:۴۶

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود

حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود

مرکز مبادله ایران سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه میزبان یکصد و چهل و ششمین حراج شمش طلا خواهد بود.

مهلت ثبت‌نام در این جلسه حراج تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه اعللم شده است.

شرایط شرکت در حراج شمش طلا به شرح زیر است:

 واریز ۵۰ میلیارد ریال (۵ میلیارد تومان) وجه الضمان به ازای هر شمش

دارا بودن پروانه کسب معتبر و ثبت‌شده در درگاه ملی مجوز‌ها

 مطابقت با شیوه‌نامه شماره ۱۰ مرکز مبادله ایران

فروشندگان عمده شمش طلا، تولیدکنندگان مصنوعات طلا، خرده‌فروشان طلای آبشده، سکو‌های برخط طلای آب شده و مصنوعات طلا و جواهر گروه‌های مجاز خرید در این حراج هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha