کد خبر : ۱۱۲۹۸۲
۰۸:۵۳

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

اجرای آتش نیروی دریایی سپاه در پاسخ به نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا

اجرای آتش نیروی دریایی سپاه در پاسخ به نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای آتش نیروی دریایی سپاه در پاسخ به نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا خبر داد و تاکید کرد: رصد‌های اطلاعاتی حاکی از خسارات قابل توجه به دشمن امریکایی بوده و سه ناو دشمن متجاوز به سرعت از محدوده تنگه هرمز فرار کردند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی امریکا به یک فروند نفتکش جمهوری اسلامی ایران در حوالی بندر جاسک و نزدیک شدن ناوشکن‌های ارتش تروریستی آمریکا به تنگه هرمز، طی یک عملیات ترکیبی بسیار پرحجم و دقیق با بکارگیری انواع موشک‌های بالستیک و کروز ضد کشتی و پهپاد‌های انهدامی با سر جنگی شدید الانفجار به سمت ناوشکن‌های دشمن اجرای آتش نمود.

بر اساس اعلام نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رصد‌های اطلاعاتی حاکی از خسارات قابل توجه به دشمن آمریکایی بوده و سه ناو دشمن متجاوز به سرعت از محدوده تنگه هرمز فرار کردند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha