کد خبر : ۱۱۲۸۰۹
۰۸:۳۳

۱۴۰۵/۰۲/۱۲
روزنامه اصولگرا:

افراد و رسانه‌های کم مایه و هتاک، از بام تا شام کارشان شده تخریب چهره‌های فداکار

افراد و رسانه‌های کم مایه و هتاک، از بام تا شام کارشان شده تخریب چهره‌های فداکار

یک روزنامه اصولگرا نوشت: چند روز پیش وزیر امور خارجه، دقیقا همین چارچوب را که در بالاترین سطح ممکن در کشور تصویب و تایید شده بود، در اختیار کشور میانجی یعنی پاکستان قرار داد تا آن‌ها بسته پیشنهادی ایران را به دست آمریکایی‌ها برسانند. یک نفر الان بگوید این فرایند و این نظام حکمرانی قوی و پویا دقیقا چه مشکلی دارد که برخی افراد و رسانه‌های کم مایه و گاه هتاک، از بام تا شام کارشان شده تخریب چهره‌های فداکار ایران اسلامی و از آن مهم‌تر وارد ساختن ظلم آشکار به نظام جمهوری اسلامی؟!

روزنامه خراسان نوشت: پاسخ ساده و ساختاری به این پرسش را در ادامه شرح خواهیم داد؛ فقط کافی است برای لحظاتی فضاسازی‌های تبلیغاتی برخی افراد و کانال‌ها در فضای مجازی را که یا دنبال کار و کاسبی خودشان هستند و یا زود هنگام سرگرم فعالیت برای انتخابات‌های آینده شده‌اند، فراموش کنیم.

در دوره پس از آتش‌بس، معطوف به اوضاع کشور پس از جنگ، در میان بخش‌های مختلف مباحثه‌های جدی صورت گرفته و در عرصه تصمیم‌سازی نگاه‌ها و دیدگاه‌های مختلف فرصت بیان پیدا کرده‌اند. در نهایت با لحاظ همه ابعاد و جوانب موضوع، چارچوب و سیاست کشور برای حرکت بخش دیپلماسی، تصویب و تأیید شده است.

چند روز پیش وزیر امور خارجه، دقیقا همین چارچوب را که در بالاترین سطح ممکن در کشور تصویب و تایید شده بود، در اختیار کشور میانجی یعنی پاکستان قرار داد تا آنها بسته پیشنهادی ایران را به دست آمریکایی‌ها برسانند. یک نفر الان بگوید این فرایند و این نظام حکمرانی قوی و پویا دقیقا چه مشکلی دارد که برخی افراد و رسانه‌های کم مایه و گاه هتاک، از بام تا شام کارشان شده تخریب چهره‌های فداکار ایران اسلامی و از آن مهم‌تر وارد ساختن ظلم آشکار به نظام جمهوری اسلامی؟!

به راستی این افراد که بانی و باعث تفرقه در میان ملت رشید ایران می‌شوند و پیش چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی را متهم به ناکارآمدی و بحران تصمیم‌گیری می‌کنند، از جان کشور و ملت چه می‌خواهند؟!

منبع: خراسان

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha