کد خبر : ۱۱۲۲۲۱
۰۹:۰۰

۱۴۰۵/۰۱/۲۴
عراقچی:

در آستانه تفاهم اسلام آباد، با زیاده‌خواهی و تهدید به محاصره مواجه شدیم

در آستانه تفاهم اسلام آباد، با زیاده‌خواهی و تهدید به محاصره مواجه شدیم

وزیر امور خارجه ایران نوشت: درست در زمانی که تنها چند گام تا «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد» فاصله وجود داشت، با زیاده‌خواهی، تغییر مداوم اهداف و تهدید به محاصره مواجه شدیم.

عباس عراقچی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: در جریان مذاکرات فشرده‌ای که در بالاترین سطح طی ۴۷ سال گذشته برگزار شد، ایران با حسن نیت وارد مذاکره با ایالات متحده شد تا به جنگ پایان دهد.

وی افزود:، اما درست در زمانی که تنها چند گام تا «تفاهم‌نامه اسلام‌آباد» فاصله وجود داشت، با زیاده‌خواهی، تغییر مداوم اهداف و تهدید به محاصره مواجه شدیم.

عراقچی تصریح کرد: ظاهراً هیچ درسی گرفته نمی‌شود. حسن نیت، حسن نیت می‌آفریند؛ دشمنی، دشمنی می‌آورد.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha