روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که چهارمین جنگنده راهبردی ارتش متجاوز آمریکا، از نوع F۱۸ شکار شد.
جنگنده F ۱۸ ارتش متجاوز آمریکا در آسمان چابهار عصر امروز (چهارشنبه) توسط موشکهای سامانه نوین پدافند هوایی پیشرفته نیروی دریایی سپاه، تحت فرماندهی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور مورد اصابت دقیق قرار گرفت و در اقیانوس هند سقوط کرد.
این عملیات افتخارآفرین چهارمین شکار موفق جنگندههای راهبردی ارتش متخاصم آمریکایی و صهیونیستی توسط سامانههای پدافند هوایی نوین کاملا بومی جمهوری اسلامی ایران است.
سپاه پاسداران این افتخار بزرگ را به ملت شریف ایران به ویژه شهدای دانشجوی ایران اسلامی هدیه میکند.