کد خبر : ۱۱۱۳۳۷
۲۱:۳۴

۱۴۰۴/۱۲/۲۴
سخنگوی وزارت صمت خبر داد:

ترخیص ۶۶ هزارخودروی وارداتی از گمرک از ابتدای سال تا ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۴

ترخیص ۶۶ هزارخودروی وارداتی از گمرک از ابتدای سال تا ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۴

سخنگوی وزارت صمت از ترخیص ۶۶ هزار خودروی وارداتی تا ۲۰ اسفندماه خبرداد.

محمد علی زارعی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۴ تا ۲۰ اسفندماه ۶۶ هزار خودرو از گمرک ترخیص شده است، گفت: آن دسته از خودرو‌های مابقی مانده در گمرکات نیز در مرحله ترخیص هستند.

وی با بیان اینکه در تحویل خودرو‌های وارداتی مشکلی وجود ندارد، افزود: روند ترخیص خودرو‌ها در گمرکات با سرعت انجام می‌شود و در مقایسه با سال گذشته رشد واردات رقمی مثبتی را نشان میدهد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha