کد خبر : ۱۱۱۲۰۰
۲۰:۵۸

۱۴۰۴/۱۲/۲۰
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت:

بیش از ۱۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت شروع به کار کردند/ اهتمام جدی برای تقویت کادر درمان

بیش از ۱۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت شروع به کار کردند/ اهتمام جدی برای تقویت کادر درمان

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ شروع به کار ۱۵ هزار و ۷۳۹ پذیرفته‌شده نهایی آزمون استخدامی سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: فرآیند تکمیل ظرفیت برای جذب ۱۰ هزار و ۶۲۶ نفر دیگر نیز به‌زودی انجام می‌شود.

شاهرخ رامزی با اعلام این خبر و اشاره به ضرورت تقویت نظام سلامت و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم در شرایط فعلی، اظهار کرد: ابلاغ شروع به کار این نیرو‌ها با همکاری و همراهی سازمان اداری و استخدامی، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین هسته‌های گزینش انجام شده که این همراهی نقش مهمی در تسریع فرآیند‌های اداری و اجرایی این مرحله از جذب نیرو داشته است.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: با آغاز به کار این نیروها، ظرفیت ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی کشور افزایش یافته و گامی مؤثر در جهت پاسخگویی بهتر به نیاز‌های نظام سلامت و مردم برداشته خواهد شد.

رامزی همچنین از برنامه‌ریزی برای جذب نیرو‌های جدید در قالب تکمیل ظرفیت خبر داد و گفت: مراحل فراخوان تکمیل ظرفیت برای جذب ۱۰ هزار و ۶۲۶ نفر دیگر نیز در دست اقدام است و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

وی تأکید کرد: در این مرحله نیز پس از طی مراحل قانونی و اداری، نیرو‌های یادشده به مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ملحق خواهند شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha