فائزه هاشمی : مذاکرات وقتی خوبه که دلواپسان انجام بدهند وگرنه وادادگی به غرب است
فائزه هاشمی در کلابهاوس اتاق کافه خبر در نقد سنگ اندازی مذاکرات در دولت روحانی گفت: مذاکرات وقتی خوبه که دلواپسان انجام بدهند اگر مذاکرات توسط اصلاحطلبان به نتیجه میرسید وادادگی و افتادن در دامان غرب بود.