بانک و بیمه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

پرداخت بیش از 21 هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک شهر

مدیر امور اعتبارات بانک شهر از پرداخت بیش از 21 هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری از سوی این بانک از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

پرداخت بیش از 21 هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک شهر

اصلاحات نیوز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور با بیان اینکه عملکرد شبکه شعب بانک شهر با گذشت بیش از ۱۱ ماه از سال برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در چارچوب تکالیف تعیین شده بوده است، تصریح کرد: توجه به انجام سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی در خصوص تسهیلات قرض الحسنه تکلیفی در صدر اقدامات بانک شهر در حوزه اعتبارات طی سال ۱۴۰۲ بوده است.
امینی پور گفت: در همین راستا، با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به فرزندآوری خانواده ها تلاش کرده ایم شرایط را در چارچوب قوانین و مقررات برای دریافت کنندگان تسهیلات موصوف تسهیل کنیم که خوشبختانه این مهم با افزایش رضایتمندی شهروندان همراه بوده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از آغاز سال جاری تا ابتدای اسفند ماه زندگی مشترک خود را با تسهیلات بانک شهر آغاز کرده‌اند، ادامه داد: در حمایت از جوان سازی جمعیت و فرزندآوری نیز بیش از ۱۱ هزار نفر از تسهیلات فرزندآوری بانک بهره مند شده اند.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر در پایان با تاکید بر اینکه منابع لازم برای پرداخت تسهیلات تکلیفی پیش بینی گردیده است ، گفت: تلاش می کنیم با تمام ظرفیت های موجود در ایام پایانی سال، کمک ویژه ای به ازدواج جوانان داشته باشیم.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید