سیاسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

امام جمعه شیراز: رهبر انقلاب فرمودند ترامپ خواهد مرد و در گور خواهد پوسید

امام جمعه شیراز گفت: تحریم را به جایی رساندند که فکر می‌کردند ایران ده تا ۱۲ ماه بیشتر نمی‌تواند دوام بیاورد اما رهبر معظم انقلاب فرمود ترامپ خواهد مرد و در گور خواهد پوسید و ملت ایران قوی و استوار بر پا خواهد ایستاد و بینی هر مستکبری را به خاک می‌کشد.

امام جمعه شیراز: رهبر انقلاب فرمودند ترامپ خواهد مرد و در گور خواهد پوسید

اصلاحات نیوز | لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز گفت: من می‌خواهم به آمریکا، به قدرت‌های حامی اسراییل در اروپا و به خود رژیم صهیونیستی اعلام کنم که شما تجربه جنگیدن با این ملت را در هشت سال دفاع مقدس دیده‌اید اگر بخواهید دست از پا خطا کنید و به میدان بیایید این ملت همان ملت است و شما را سر جای خود خواهند نشاند.

دژکام افزود: در پاسخِ بعضی از کسانی که دلشان زود می‌لرزد و می‌گویند آنها امکانات دارند و ما نداریم می‌گویم که در هشت سال دفاع مقدس هم آنها امکانات داشتند و ما نداشتیم.

وی خطاب به مردم گفت: شما لشکر خدا هستید، شما تجاوز و ظلم را آغاز نکردید، آنها آغاز کردند، شما می‌خواهید از حق مسلم خود دفاع کنید و خدا حامی شماست و خدا از شما حمایت می‌کند.

وی تحریم‌ها علیه ایران را رویکردی مانند رویکردهای فرعون دانست و گفت: فرعون‌ می‌گفت اگر حرف مرا گوش ندهید نمی‌گذارم نان بخورید، مگر آمریکا و اروپا هم همین حذف را به ما نزدند؟ گفتند تحریم فلج‌کننده می‌کنیم، این همان حرف فرعون است، در روزگار ما کلمات به روز شده اما چیزی تغییر نکرده است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: نظریه‌پردازان آنها در عرصه جنگ گفتند جنگ نظامی کافی نیست؛ آنها برای اینکه ملت‌ها را تحت فرمان آمریکا و ابرقدرت‌های دنیا دربیاورند و کدخدایی کنند گفتند در عرصه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هم لازم است فشار بر ملت‌های مختلف بیاورند.

او با بیان اینکه قویترین و سازمان‌یافته‌ترین جنگ ترکیبی در طول ۱۰ یا ۱۵ سال گذشته برعلیه ملت ایران اتفاق افتاد، گفت: آنها تحریم را به جایی رساندند که فکر می‌کردند ایران ده تا ۱۲ ماه بیشتر نمی‌تواند دوام بیاورد اما رهبر معظم انقلاب فرمود ترامپ خواهد مرد و در گور خواهد پوسید و ملت ایران قوی و استوار بر پا خواهد ایستاد و بینی هر مستکبری را به خاک می‌کشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: مقارن با همین جنگ اقتصادی جنگ فرهنگی را هم بر علیه ملت ایران شروع کردند سالیان دراز کار کرده بودند و جلوه‌های آن را در کوچه و خیابان به رخ کشیدند، خیال می‌کردند صبوری و تحمل مجموعه مردم و مدیران کشور از روی ناتوانی است اما فقط یکی از حکمت‌ها این صبوری این بود که عموم بانوان و ملت ایران پایبند به ارزش‌های دینی هستند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید