ارز دیجیتال ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

ابزارهایی برای ردگیری فعالیت کیف پول‌ها

ردیابی کیف پول ارز دیجیتال بر مطالعه حرکات کیف پول نهنگ ها یا معامله گران برجسته برای به دست آوردن داده هایی به منظور اطلاع از تصمیمات تجاری این افراد متمرکز است.

ابزارهایی برای ردگیری فعالیت کیف پول‌ها

حقیقتا همه ما دوست داریم بدانیم که کیف پول‎های بزرگ که «پول هوشمند» یا «نهنگ» یا هر اسم ای دارند، مشغول چه کاری هستند و سرمایه خود را کجا وارد می‌کنند. در حقیقت موضوع به این سادگی نیست که با یک اندیکاتور یا یک وب‌سایت بتوان این قبیل فعالیت‌ها را زیر نظر گرفت و نیاز به بررسی و تحقیقات زمانبر و بعضا هزینه‌بر دارد.

اگر کسی به این بحث علاقمند است و می‌خواهد از یکجایی این مسیر را شروع کند، این ۵ سایت/پلتفرم زیر می‌توانند کاربردی باشند؛ منتها این فقط شروع مسیر است.

وب‎سایت DeBank
این یک ابزار عالی برای ردیابی فعالیت کیف پول‌ها، از جمله دیفای هست. همچنین با تعداد زیادی زنجیره مختلف مثل اتریوم، پالیگان، آربیتروم، آپتیمیزم، BNBchain و zkSync سازگاری دارد. در این پلتفرم لیستی از نهنگ‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید دنبال کنید و برای آن هشدار بفرستید.

وب‌سایت ClankApp
این ابزار به شما امکان ردیابی حرکات مالی بزرگ در ۲۴ بلاکچین رو میدهد. مثل مورد قبلی امکان ایجاد هشدار وجود دارد

وب‌سایت Whale Alert
دیگه همه با این وبسایت آشنا هستند. این ابزار کیف پول نهنگ‌ها و جابجایی دارایی آنها را دنبال می‌کند.

وب‌سایت Nansen
یک نسخه رایگان و پولی دارد که به شما امکان میدهد خیلی از کیف پول نهنگ‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و کسانی که فرصت‌های اولیه را شناسایی کردند، ردگیری کنید.

وب‎سایت Dappradar
بیشتر برای دنبال کردن NFTها کاربرد دارد و بسیار معروف و کاربردی است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید