سیاسی ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

امام جمعه خرم‌آباد:

هرچه نیرو از بسیج، نیروی انتظامی و جوانان حزب‌الهی دارید برای مقابله با بی‌حجابی به میدان بیاورید

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: بخش‌های بیشتری از بسیج، نیروی انتظامی، مؤمنین، متدینین، جوانان حزب الهی و انقلابی. باید با هماهنگی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پای‌کار بیایند.

هرچه نیرو از بسیج، نیروی انتظامی و جوانان حزب‌الهی دارید برای مقابله با بی‌حجابی به میدان بیاورید

حجت‌الاسلام شاهرخی امام جمعه لرستان در سخنان خود با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در امور بانوان با اجرای طرح و برنامه‌های ارزشمند، توفیق فراوانی برای بانوان و دختران فراهم کرده است، افزود: بانوان و دختران در ایران اسلامی با چادر و حجاب اسلامی به بالاترین رتبه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و هنری رسیده‌اند، همراه با این در امور خانواده و تربیت فرزندان وظیفه خود را انجام داده‌اند، باید مراقب بود که این راه نورانی به‌وسیله فرهنگ منحط غرب خدشه‌دار نشود.

وی تصریح کرد: بی‌حجابی و بدحجابی منکری است که به‌وسیله پهلوی اول و دوم به دستور نظام سلطه تا حدودی در کشور ترویج شد، بدحجابی حرام الهی است، حضور در اجتماع با شکل و شمایل بی‌حجابی و بدحجابی برخلاف شرع و قانون جمهوری اسلامی است و اگر کسی نقض قانون کند ضابطین موظف هستند طبق قانون با کسی که قانون‌شکنی می‌کند برخورد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه آنچه که حرام شرعی است نباید در کوچه‌ها و خیابان‌ها به‌صورت عمومی و آشکار صورت گیرد، عنوان کرد: کسی که نمایان و آشکار مرتکب حرام شرعی شود حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی وظیفه دارد در مقابل او بایستد.

همه باید برای مقابله با بی‌حجابی پای‌کار باشند

حجت‌الاسلام شاهرخی، ادامه داد: می‌بینم که دستگاه‌هایی در این‌ رابطه تذکر می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم، ولی ظرفیت‌های خالی فراوانی برای تذکر لسانی به بدحجاب و بی‌حجاب وجود دارد که باید به کار گرفته شود، بخش‌های بیشتری از بسیج، نیروی انتظامی، مؤمنین، متدینین، جوانان حزب الهی و انقلابی. باید با هماهنگی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پای‌کار بیایند.

وی، افزود: دشمن با همه امکاناتش برای تضعیف باورها و اعتقادات و ترویج ناهنجاری‌ها از جمله بدحجابی و بی‌حجابی به میدان آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: همچنین مسئولان اماکن تاریخی و تفریحی هوشیارتر باشند، گردشگری نباید مسیر ترویج ناهنجاری‌ها باشد و ضد ارزش‌ها را ترویج کند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید