اقتصادی ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

سکه به مرز ۳۷ میلیون رسید

قیمت سکه امامی به بیش از ۳۷ میلیون رسید. هر گرم طلا ۱۸ عیار سه میلیون و ۱۰۷ هزار معامله شد.

سکه به مرز ۳۷ میلیون رسید

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند همزمان با معاملات ابتدایی بازار درحالی ۳۷ میلیون و هفت هزار تومان به ثبت رسید که دیروز صراف‌ها این سکه را ۳۶ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان می‌فروختند. همزمان با رشد قیمت ۶۴ هزار تومانی قیمت سکه امامی، هر گرم طلا ۱۸ عیار مثل دیروز سه میلیون و ۱۰۷ هزار تومان معامله شد و دلار و یورو خدماتی به‌ترتیب در کانال ۴۳ و ۴۶ هزار عرضه می‌شوند.
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۳۰ تومان است.

قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز تغییری ندارد و یورو خدماتی نیز مثل سه‌شنبه معادل ۴۶ هزار و ۷۳۷ تومان عرضه می‌شود.

قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی نزدیک ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه کنند.

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۴ اسفند با شروع معاملات بازار ۴۲ هزار تومان نسبت به خریدوفروش‌های عصر دیروز گران شد و با عبور از از مرز سه میلیون، روی جایگاه سه میلیون و ۲۹ هزار تومان ایستاد.

قیمت سکه امامی همزمان ۳۴۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۳۴ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان رسید. ربع‌سکه و نیم‌سکه هم هر کدام رشد قیمت ۱۵۰ هزار تومانی را تجربه کردند و ۵۰ هزار تومان به قیمت سکه گرمی اضافه شد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید