سیاسی ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

اسماعیل کوثری نماینده منتخب تهران در مجلس:

ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان

اسماعیل کوثری نماینده منتخب تهران در مجلس گفت: برگزاری مراسماتی مثل ورزشگاه آزادی و سفره بزرگ افطار در بلوار کشاورز تهران و همچنین ساخت مسجد در قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان ایران و اسلام.

ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان

اسماعیل کوثری نماینده منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عصبانیت ضد انقلاب درباره مراسمات مذهبی و ساخت اماکن مذهبی گفت: دشمنان اگر با ساخت مسجد مخالفت نکنند، باید شک بکنیم.

وی در ادامه گفت: این ها با تفکر ملی و دینی ما مخالف هستند و از چنین تفکر و گفتمانی انتظاری بیش از این نیست.

وی افزود: برگزاری مراسماتی مثل ورزشگاه آزادی و سفره بزرگ افطار در بلوار کشاورز تهران و همچنین ساخت مسجد در قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان ایران و اسلام.

بیشتر بخوانید:

حمایت فارس از طرح زاکانی: پارک‌ها جولانگاه انواع بزهکاری‌ها و سگ‌گردانی شده، ساخت مساجد در پارک‌ اثربخش است

نماینده منتخب مردم تهران در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر شور مردم همراه با خانواده هایشان در اماکن و برنامه‌های مذهبی نشان دهنده استقبال خوب و نیاز مردم ایران به برنامه های مذهبی است.

کوثری تصریح کرد: خب مشخص است که زمانی که این ها میلیارد ها خرج کرده و به دنبال نفوذ فرهنگی در خانواده های ایرانی هستند تاب دیدن ساخت مساجد یا حضور پرشور مردم در مراسمات مختلف را ندارند.

برگزاری مراسماتی مثل ورزشگاه آزادی و سفره بزرگ افطار در بلوار کشاورز تهران و همچنین ساخت مسجد در قیطریه تهران، تیری است در قلب دشمنان ایران و اسلام.

وی خاطرنشان کرد: باید به برگزار کنندگان و دست اندرکاران برنامه های پرشوری مثل ورزشگاه آزادی و افطاری بلوار کشاورز دست مریزاد گفت که این چنین دشمنان را عصبانی کرده است.

وی با اشاره عصبانیت دشمن از ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: زمانی که چنین مکان های معنوی در جاهایی که این ها لانه کرده اند و نفوذ فرهنگی صورت گرفته خب معلوم است دشمنان ایران و اسلام مخالفت می کنند.

وی افزود: ما باید کار خودمان را بکنیم و به حاشیه های دشمنان توجه نکنیم و محکم این مسائل را دنبال کنیم و فضاها را برای نیروهای متعهد آماده بکنیم.

کوثری تصریح کرد: قطعاً باید در اماکن تفریحی و پارک ها به مسائل فرهنگی و نیازهای مذهبی مردم هم توجه بشود و ساخت مسجد در چنین مکانی دقیقا مصداق برطرف کردن نیاز فرهنگی منطقه قیطریه است.

کوثری در پایان گفت: زمانی که مسجدی در چنین منطقه ای ساخته ای می شود قطعا خانواده های متدین تهرانی از آن استقبال کرده و این موضوع تیری است بر قلب دشمنان ایران و اسلام و مخالفان این موضوع عامدانه به دنبال تخریب وجهه فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم هستند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید