سیاسی ۱۴۰۳/۰۴/۱۸

بیانیه حزب همبستگی دانش آموختگان ایران به مناسبت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

دکتر پزشکیان متعهد به عهد خود با ملت است و با عمل باعث بروز و ظهور تحول شگرف در بهبود زندگی ایرانیان خواهد شد

دکتر مسعود پزشکیان متعهد به عهد خود با ملت خواهد بود با این وجود این حزب با تمام توان تلاش خواهد کرد به رسالت اصلی خود به عنوان حلقه ی واسط بین جامعه و دولت منتخب پیگیر وعده ها و مطالبات مردم باشد ‌‌و با تمام توان دولت آینده را در خدمت رسانی به ملت یاری نماید.

دکتر پزشکیان متعهد به عهد خود با ملت است و با عمل باعث بروز و ظهور تحول شگرف در بهبود زندگی ایرانیان خواهد شد

حزب همبستگی دانش آموختگان ایران به مناسبت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بنام یکتای لایزال

ملت آگاه، فهیم و صبور ایران!
هیچ کلمه و جمله ای توان توصیف عظمت حضور شما عزیزان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را ندارد.
شما واژه ی زیبای خواستن، ایمان به همدلی و عشق به وطن را به معنای واقعی کلمه به تصویر کشیدید؛ این حضور و این حماسه در نوع خود بی نظیر و ستودنی ست
شما مردم بزرگواری که در خطیرترین دوران حیات این کشور و در سخت ترین شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی و اجتماعی به میدان آمدید تا بار دیگر امید به جمهوریت زنده شود و مادر خسته و زخمی وطن جانی تازه بگیرد.
اکنون که کاندیدای منتخب حزب همبستگی دانش آموختگان ایران از کارزار رقابت چهاردهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری پیروز و سربلند بیرون آمده است ضمن تبریک به محضر شما ملت شریف ایران و دکتر مسعود پزشکیان به عنوان برنده انتخابات، امیدواریم رئیس جمهور منتخب ملت با عمل به وعده های داده شده در دوران رقابت های انتخاباتی باعث بروز و ظهور تحول شگرف در بهبود زندگی ایرانیان شود.
رجا واثق داریم که دکتر مسعود پزشکیان متعهد به عهد خود با ملت خواهد بود با این وجود این حزب با تمام توان تلاش خواهد کرد به رسالت اصلی خود به عنوان حلقه ی واسط بین جامعه و دولت منتخب پیگیر وعده ها و مطالبات مردم باشد ‌‌و با تمام توان دولت آینده را در خدمت رسانی به ملت یاری نماید و چه زیبا سروده استاد منزوی که:

بیا که وقت جهان بینی است و جان بینی
کنون‌که آینه ی چشم دوست جام جم است…

حزب همبستگی دانش آموختگان ایران

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید