اخبار اصلاحات ۱۴۰۲/۱۰/۲۰

خبر مهم یک اصلاح‌طلب از لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: با شخصیت‌های همفکر خودمان که تأییدصلاحیت شدند، برای تهیه لیست انتخاباتی در حال گفت‌وگو هستیم.

اصلاحات نیوز؛ اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و کاندیدای تأییدصلاحیت‌شده انتخابات مجلس، با بیان اینکه در حال رایزنی با مجموعه‌های مردمی، اقشار، اصناف و جریان‌های سیاسی برای انتخابات هستیم، گفت: با شخصیت‌های همفکر خودمان که تأییدصلاحیت شدند و تخصص کاری یا تجربه مدیریتی دارند و یا جزو نمایندگان ادوار هستند، برای تهیه لیست انتخاباتی در حال گفت وگو هستیم.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از گفت و گوی دوستی را در ادامه می خوانید:

ما امیدواریم و منتظر هستیم تا شورای نگهبان با دید بازتری به اعتراض‌ها رسیدگی کند تا برخی دوستان ردصلاحیت شده تأیید شوند و بتوانیم لیست کاملی را برای تهران معرفی کنیم.
درباره تعداد کاندیداهای تأییدصلاحیت شده جریان اصلاحات، آمارها در این زمینه متفاوت است چون برخی دوستان ما در تهران ثبت‌نام کردند اما قصد تغییر حوزه انتخابیه به شهرستان را دارند و نمی‌توان فعلاً آمار دقیقی اعلام کرد.
درباره اینکه آیا با شخصیت‌هایی همچون محمدباقر نوبخت و یا علی مطهری هم درباره لیست تهران رایزنی شده یا خیر،  من به هردو ارادت دارم اما هنوز صحبتی با آنها انجام نشده است اما در نظر داریم که با آنها هم گفت وگو کنیم.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید