ورزشی ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

رئیس اسبق کمیته انضباطی:

جرأت داشته باشید بگویید چرا فردوسی‌پور را کنار گذاشتید

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی، ضمن تمجید از عادل فردوسی‌پور خواستار پاسخگویی در خصوص خروج او از تلویزیون شد.

جرأت داشته باشید بگویید چرا فردوسی‌پور را کنار گذاشتید

اصلاحات نیوز | رئیس اسبق کمیته انضباطی گفت: «عادل از نظر من عادل بود، نترس بود، شجاع بود، وامدار کسی نبود، علم این کار را داشت، هیچ مشکل و اتهامی نداشت. اما متاسفانه برخی اتفاقات در کشور ما می افتد که بعدها در تاریخ شاید بشود فهمید چرا این اتفاق رخ داد.

حق و نا حق را تاریخ تعیین خواهد کرد اما چیزی که مسلم است یکی از بزرگ ترین خلاهای فوتبال ما عادل فردوسی پور است. اگر دلایلی دارد که عادل را برکنار کردند باید به مردم بگویند، نه اینکه هیچ کس هیچ چیزی نگوید و خود عادل هم نداند برای چه برکنار شده است.

حالا این را به آقای تاج ربط می دهم، اگر آقای تاج اگر از روش های مدیریتی اشباه خودش و سیم خاردارهایی که دورش کشیده است دست بر ندارد، خودش هم روزی قربانی خواهد شد. حداقلش این است که افرادی مثل خودش او را پایین خواهند کشید تا جایش را بگیرند..»

عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ ۲۶ آبان سال ۱۳۹۲ را ملاحظه می‌کنید. به ما گفتند فردوسی‌پور برای تیم ملی دلالی می‌کند!

۱۰ سال قبل در چنین روزی تیتر اول خبرورزشی سر و صدای زیادی به راه انداخت و بازتاب فراوانی داشت. رئیس وقت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که در آن مقطع یکی از مسئولان پیگیری پرونده موسوم به فساد در فوتبال بود، مصاحبه‌ای با خبرورزشی انجام داد که ۲۶ آبان ماه سال ۹۲ منتشر شد.

به گزارش خبرورزشی، او در این مصاحبه از دعوت چهره‌های مختلف مرتبط با فوتبال به مجلس برای پیگیری برخی شایعات و احتمال وجود نارسایی‌ها صحبت کرد و اسامی برخی از حاضرشدگان را هم رسانه‌ای کرد. او با صراحت گفت امیر قلعه‌نویی و حجت‌الاسلام علی علیپور در جمع آن‌ها حاضر شدند و حتی علاوه بر صحبت پیرامون مسائل مبهم مالی فوتبال، به یکدیگر نیز اتهاماتی وارد کردند.

مهمترین مسئله در مصاحبه رئیس وقت کمیسیون اصل ۹۰ ادعایی بود که برخی از حاضرشدگان در مجلس مطرح کرده و به نمایندگان گفته بودند عادل فردوسی‌پور با توجه به روابطی که دارد، برای تیم ملی دلالی می‌کند! آن‌ها همچنین مسائلی را در مورد اقوام عادل و این پرونده مطرح کرده بودند اما گذشت زمان ثابت کرد که هیچ وصله‌ای به مجری برنامه ۹۰ نچسبید و او کوچک‌ترین اتهام و تخلفی در مورد مسائل غیر شفاف فوتبال نداشت. در واقع آن اتهامات نتوانست کوچک‌ترین خدشه‌ای به اعتبار و محبوبیت عادل وارد کند.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید