اجتماعی ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

ایلیای ۱۴ ساله قربانیِ پدر شد

پسر زنجانی در حمله اشرار برای دفاع از خودرو پیاده شد که با ضربات قمه کشته شد.

ایلیای ۱۴ ساله قربانیِ پدر شد

به گزارش ۹ صبح، این حادثه ۲۰ اسفندماه در خیابان مینو مارت شهرستان خرمدره در استان زنجان رخ داد. به‌گفته شاهدان، آن روز پسر ۱۴ساله‌ای به نام ایلیا به همراه پدرش سوار ماشین در حال عبور از خیابان بودند که خودرویی سد راه آنها شد. چند جوان درحالی‌که قمه در دست داشتند پس از پیاده شدن از ماشین بنا به دلایلی نامعلوم به پدر ایلیا حمله کردند که در این هنگام ایلیای ۱۴ساله از ماشین پیاده شد تا به کمک پدرش برود.

او قصد دفاع از پدرش در برابر اشرار را داشت که در این هنگام یکی از آنها با قمه ضربه‌ای به پسربچه زد و او نقش زمین شد. اشرار قمه به‌دست پس از این ماجرا سوار خودروی خود شده به سرعت محل را ترک کردند. با فرار آنها، مردم به کمک ایلیا و پدرش شتافتند و همزمان پلیس را خبر کردند. به‌گفته سرهنگ علیرضا مقدم، فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره، با گزارش ماجرا به پلیس، بلافاصله مأموران واحد گشت خودرویی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، معلوم شد که ۲ مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند که در ادامه خبر فوت نوجوان ۱۴ساله (یکی از مصدومان) به پلیس گزارش شد.

سرهنگ مقدم افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل قتل و تحقیق از شاهدان و بررسی دوربین‌های مداربسته به نخستین سرنخ‌ها از عاملان این درگیری خونین دست یافتند و در کمتر از ۲ ساعت هویت ۶نفر آنها را شناسایی و همگی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت: همچنین ۳ دستگاه خودروی سواری متعلق به دستگیر‌شدگان و آلت قتل نیز کشف شد و پرونده برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه جنایت در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید