سیاسی ۱۴۰۳/۰۴/۲۴

آقای جلیلی! شما که قبلا مثلا ۱۴ میلیون رای نداشتی هم از مناظره فراری بودی!/ کابوس کرسنت تا ابد شما را رها نمی‌کند

مردم و حتی بخشی ازکسانی که به جلیلی رای داده اند، می پرسند ، وقتی جلیلی به صحت نظرات و اقداماتت در پرونده کرسنت اینقدر مطمئن است که به فردی با سابقه روشن در مدیریت و میهن دوستی هموجون زنگنه اتهام می زند، پس چرا اینقدر از مناظره و رو در رو شدن با زنگنه هراسی دارد و فراری است؟

آقای جلیلی! شما که قبلا مثلا ۱۴ میلیون رای نداشتی هم از مناظره فراری بودی!/ کابوس کرسنت تا ابد شما را رها نمی‌کند

اصلاحات نیوز | سعید جلیلی در آخرین اظهار نظر خود برای گریز از تله مناظره با زنگنه در موضوع کرسنت، گفته اند که ” جای متهم در مناظره نیست. من دیگر پشتوانه ۱۴ میلیون رای دارم.”

بیشتر بخوانید:
جلیلی باز هم زیر بار مناظره با بیژن زنگنه نرفت و حرف‌های عمق راهبردی زد: من پشتوانه مردمی و ۱۴ میلیون رأی دارم!
جلیلی البته ضرورتی ندیده توضیح بدهد مبنای حقوقی و قانونی این ادعایشان چیست؟
سعید جلیلی که براساس آمار رسمی ۱۳ میلیون و ۵۳۸ و ۱۷۹ رای به نامش در صندوق جمع شده، صلاح دیده آن را به ۱۴ میلیون رند کنند!
لابد همینطور هم صلاح دیده با کرسنت و… مواجه شود؛ رند به نفع خود.

آقای جلیلی گرچه تو به قول خودت پشتوانه ۱۴ میلیون رای داری، اما بدان که الان در نگاه حداقل ۶۵ میلیون ایرانی ، یک متهم هستی که خوش بینانه از سر بی تدبیری به منافع ملی کشور ، ضرباتی سنگین و چند ده میلیارد دلاری وارد کرده ای و بدبینانه از سر…

سوال های مطرح در ذهن ده ها میلیون ایرانی با فرار مداوم تو از مناظره، بدون پاسخ خواهد ماند و این فراربه هیچ چیز جز ضعف از پاسخگویی سعید جلیلی تعبیر نمی شود و از این پس ، تا آخر عمر، کابوس کرسنت هرگز سعید جلیلی را رها نمی کند .

مردم و حتی بخشی ازکسانی که به جلیلی رای داده اند، می پرسند ، وقتی جلیلی به صحت نظرات و اقداماتت در پرونده کرسنت اینقدر مطمئن است که به فردی با سابقه روشن در مدیریت و میهن دوستی هموجون زنگنه اتهام می زند، پس چرا اینقدر از مناظره و رو در رو شدن با زنگنه هراسی دارد و فراری است ؟

کم تر از ۱۰ روز است که جلیلی مثلا ۱۴ میلیون رای به نامش در صندوق جمع شده و گفته که به پشتوانه این مقدار رای مناظره نمی کنم. ربطش را لابد خودش می داند ؛ مانند ربط عمق راهبردی عمق راهبردی کردنش با راه حل نداشته برای حل مشکل های مردم!

جلیلی حالا باید پاسخ دهد که در ۲/۵ سال گذشته که از پاسخگویی و نیز مناظره و بحث رودر رو می گریخت ، پشتوانه اش چه بود ؟

ظاهرا هیچ راهی باقی نمی ماند جز اینکه یک گروه حقیقت یاب از حقوقدانان بی طرف وارد موضوع شده و اظهارات دو طرف را به دقت شنیده و بررسی کنند و نظرشان را به طور مستدل، برای روشن شدن افکار عمومی ارائه کنند؛ بعید است جلیلی با این راه نیز موافقت کند؛ چون عادت به مسابقه بدون رقیب کرده است.

حتی در مناظرات ریاست جمهوری نیز نامزدهای پوششی سعی کردند این ضعف بارز جلیلی را تاحدودی پوشش دهند و رفع کنند که البته موفق هم نشدند.

آقای جلیلی مردم منتظر هستند، به فرار ادامه نده؛ مناظره خوبی می شود میان تو و زنگنه، مردم‌را محروم نکن از دیدن این نبرد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید