سیاسی ۱۴۰۳/۰۶/۱۹

آقایان دهقان و فتاح زمان را از دست ندهید؛ برای میعاد صالحی حکم بزنید!

امروز باید چشم انتظار حکم زدن برای یکی از ناکارآمد ترین مدیران که در اوج بی عملی صندلی مدیرعاملی راه آهن را اشغال کرده بود باشیم!

آقایان دهقان و فتاح زمان را از دست ندهید؛ برای میعاد صالحی حکم بزنید!

به گزارش خبرگزاری اصلاحات نیوز؛ در روزهای گذشته پس از آنکه هر وزیر یا مدیری از دولت خارج شد آقایان دهقان رئیس بنیاد مستضعفان و پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در اقدامی عجیب دو مجموعه خود را به عنوان پارکینگ مدیران دولت گذشته در نظر گرفته و برای آنکه نگرانی شامل شان نشود حکم عضویت در شرکت ها یا هیات مدیره ها را صادر کرده اند.

بیشتر بخوانید:

سندروم حکم بی‌قرار دهقان؛ بنیاد پارکینگ وزرای رییسی

اقدامی که با واکنش منفی کاربران رو به رو شده و این انتصابات را بیشتر یک نوع بده بستان سیاسی به هر قیمتی یاد کردن ! که از نظر بیرونی چهره خوشایندی نداشته است. در شرایطی که نخبگان بسیاری پشت در شرکت های بزرگ ماندن با چه منطقی این آقایان برای وزرا یا مدیرانی که عملکرد بدی داشتند حاضر هستند حکم زده و حاشیه را به جان بخرن؟

حالا هم با همان منطق قبلی باید چشم انتظار حکم زدن برای یکی از ناکارآمد ترین مدیران که در اوج بی عملی صندلی مدیرعاملی راه آهن را اشغال کرده بود باشیم!

میعاد صالحی مدیر ناتوانی که در همه دولت ها بدون کمترین خروجی و دستاورد پست گرفت و همیشه سعی کرد طلبکار باشد حالا این روزها بیکار شده است آقایان دهقان و فتاح بد نیست کار و زندگی و هلدینگ خود را کنار گذاشته و دغدغه این جوان نخبه را کم و برای او یک هلدینگ حمل و نقل ایجاد و او را منصوب کنند!

 

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید