۱۴۰۱/۰۵/۱۷

پیش‌بینی یحیی درست از آب در آمد ؛ درویش دست رو دست گذاشت

مدیران باشگاه پرسپولیس با وجود وعده‌های متعدد هنوز نتوانسته‌اند نقطه ضعف تیم خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر برطرف نمایند.

پرسپولیسی‌ها برای حضوری قدرتمندانه در لیگ بیست‌ودوم و بازپس‌گیری عنوان قهرمانی از رقیب سنتی‌شان، شتابان وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه شدند و پیش از آنکه رسماً بازار تابستانه افتتاح شود، آن‌ها از خریدهای خود یکی پس از دیگری رونمایی کردند. بازیکنانی که همگی جزو ستارگان فوتبال ایران محسوب می‌شوند؛ چهره‌هایی مانند علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی و سعید صادقی.

پیش‌بینی یحیی درست از آب در آمد!
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از روند نقل‌وانتقالاتی تیمش ابراز رضایت کرد اما از همان روزهای نخست این نکته را مطرح کرد که امیدوار است روند نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان از شتاب نیفتد و مدیران باشگاه موفق شوند تمامی نقاط ضعف را برطرف نمایند اما به نکته سرمربی سرخ‌پوشان توجهی نشد و پیش‌بینی گل‌محمدی درست بود و برای جذب مهاجم، مدیران پرسپولیس وارد چالشی بزرگ شدند. سرمربی سرخ‌پوشان فهرست بلندبالا از نفرات مدنظرش را برای تقویت خط حمله پرسپولیس به ترتیب اولویت در اختیار مدیران باشگاه قرار داد اما مذاکرات با نفرات معرفی شده، یکی پس از دیگری به بن‌بست می‌رسید تا روزهای اردوی پیش‌فصل در غیاب مهاجم خارجی طی شود و حالا در فاصله کمتر از یک هفته تا نخستین بازی پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر، هنوز تکلیف جذب مهاجم مشخص نیست.

تازه‌ترین وعده؛ انتقال مهاجم خارجی نهایی شد
مدیران باشگاه پرسپولیس بارها با استفاده از عباراتی چون «هفته آینده» یا «۴۸ ساعت آتی» به هواداران سرخ‌پوش وعده جذب مهاجم داده‌اند اما فعلاً هیچکدام از این وعده‌ها عملی نشده است. در آخرین‌بار، محمد محمدی هفته گذشته اعلام کرد که کار انتقال مهاجم خارجی تمام شده و در واکنش به انتقادات توضیح داد: «الان با خیال راحت می‌گوییم پرسپولیس هم می‌تواند بازیکن خارجی موردنظر خود را جذب کند. این‌بار کارهای جذب مهاجم انجام شده و به‌زودی خبرش را در اختیار هواداران تیم قرار می‌دهیم».

با ۳ گزینه به صورت همزمان در حال مذاکره هستیم
باشگاه پرسپولیس روز گذشته در واکنش به انتقادهای هواداران در فضای مجازی، بیانیه‌ای را منتشر کرد و توضیح داد: «اقدام برای جذب مهاجم طبق برنامه کادر فنی و با پیگیری نظر سرمربی در حال انجام است. پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی را در اختیار دارد ولی برخلاف شایعات، جذب مهاجم نیز برای تقویت خط حمله در دستور کار و مسایل مربوط به آن در حال انجام است. در این ارتباط، با دو، سه گزینه به طور همزمان در حال مذاکره هستیم و به محض نهایی شدن مذاکرات، اطلاع‌رسانی درباره آن انجام خواهد شد».

مدیران پرسپولیس در بیانیه‌ خود درباره نگرانی هواداران از عدم جذب مهاجم هم گفتند: «هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند خط حمله پرسپولیس در تعامل مدیریت باشگاه و کادر فنی با یکدیگر، حتما تقویت خواهد شد. در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به‌ کار خواهیم بست تا خواسته کادرفنی برآورده شود».

 

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید