۱۴۰۱/۰۷/۱۰

ریپل ۳ دلار می‌شود؟

قیمت رمزارز ریپل دوباره در حال افزایش است و در صورتی که نبرد حقوقی ریپل با SEC برای این ارز دیجیتال مطلوب باشد، حتی می‌تواند به ۳ دلار برسد.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ ریپل همچنان زیر ۰٫۴۸ دلار معامله می‌شود و ۹٫۵ درصد در یک روز افزایش داشته است. این سود به اندازه‌ای است که توکن XRP در گروه بهترین عملکردها در میان ۱۰۰ دارایی رمزنگاری برتر بر اساس ارزش بازار قرار دهد.

قابل ذکر است، این سود مهم برای XRP در روزی اتفاق افتاد که هیجان کمی در بازار وجود داشت. زیرا بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) کم و بیش بدون تغییر در یک دوره زمانی مشابه بودند.

افزایش قیمت با گسترش بحث‌ها در رسانه‌های اجتماعی پیرامون ریپل همراه بوده است. بر اساس پلتفرم ردیابی اجتماعی کریپتو LunarCrush، تعاملات اجتماعی مرتبط با XRP در سه ماه گذشته ۳۸ درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد مشارکت کنندگان اجتماعی ۸ درصد افزایش یافته است.
آینده ریپل چیست؟

با نگاهی به آینده، تحلیل‌های تکنیکال پایه اکنون نشان می‌دهد که پس از جهش قیمت در روز چهارشنبه از سطح حمایت ۰٫۴۲ دلار، روند صعودی بیشتری در پیش است. سطح اصلی بعدی که باید صعودی باشد اکنون ۰٫۵۵ دلار است که بالاترین قیمت از ۲۳ سپتامبر به حساب می‌آید.

شایان ذکر است که XRP تنها یک بار در تاریخ خود برای مدت کوتاهی بالای ۳ دلار معامله شده است. این اتفاق زمانی رخ داد که بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷ در اواخر همان سال به اوج خود رسید و XRP در Bitfinex به بالاترین حد خود یعنی ۳٫۳ دلار رسید.

در همین حال، در یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده در روز پنجشنبه این هفته، ارائه‌دهنده داده‌های کریپتو Kaiko گفت که نرخ منفی سرمایه‌گذاری در قراردادهای آتی XRP نشان‌دهنده علاقه زیاد معامله‌گران به معاملات شورت (short) این توکن است. به گفته کایکو، نرخ مثبت سرمایه‌گذاری با افزایش بهره باز همراه شد که از ۲۱۱ میلیون دلار به ۴۴۵ میلیون دلار در کمتر از یک هفته دو برابر شد.

ریپل پرداخت‌های رمزنگاری را در برزیل راه‌اندازی می‌کند

XRP با بانک Travelex همکاری می‌کند تا روش‌های پرداخت مبتنی بر ارز دیجیتال را در برزیل راه‌اندازی کنند. ریپل بانک تراولکس را انتخاب کرد زیرا تنها بانکی در برزیل است که تنها بر روی ارزهای خارجی تمرکز دارد. نقدینگی درخواستی ریپل برای ارائه خدمات بهتر به مصرف‌کنندگان در هنگام پرداخت‌های بین المللی استفاده خواهد شد.

از طریق همکاری با Travelex Bank، ریپل سرویس نقدینگی درخواستی خود را در اوت ۲۰۲۲ در برزیل معرفی کرد. با این سرویس، مشتریان می‌توانند به سرعت، با هزینه‌های تسویه حساب کم و بدون نیاز به نگه‌داشتن هیچ سرمایه‌ای، انتقال پول بین المللی را انجام دهند.
ریپل (ایکس آر پی – XRP)

ریپل در اولین سال‌های ظهور مفهوم رمز ارز متولد شد و از آن زمان تاکنون همیشه جزو برترین‌ها بوده است. استفاده شدن توسط موسسات بانکی و مالی برای تسویه معاملات سریع‌تر و مطمئن‌تر چشم‌انداز این پلتفرم بزرگ محسوب می‌شود.

به لطف بهره گرفتن از ریپل به عنوان یکی از بهترین آلت کوین‌ها تبادلات مالی بین‌المللی به جای چند روز (به واسطه سیستم‌های بانکی عادی)، تنها چند ثانیه زمان خواهد برد. گفتنی است برخلاف بیشتر سیستم‌های رمزارزی دنیا، ریپل از فناوری بلاک‌چین استفاده نمی‌کند.

XRP توکن مورد استفاده به منظور نمایش انتقال ارزش در شبکه Ripple است. اصلی‌ترین هدف از توسعه این ارز دیجیتال، ایفای نقش واسطه برای سایر صرافی‌ها (صرافی‌های ارز دیجیتال و همچنین فیات) به شمار می‌رود.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید