ارز دیجیتال ۱۴۰۱/۰۴/۲۹

بیت‌کوین، رالی افزایش قیمت را آغاز کرد

نمودار قیمتی بیت‌کوین در یک رالی افزایش قیمت، در دو روز اخیر از محدوده ۲۰ هزار و ۵۰۰ به ۲۳ هزار و ۵۰۰ دلار رسید.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ ارز دیجیتال بیت‌کوین در هفته اخیر بیش از ۲۳ درصد رشد داشته، برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند که بیت‌کوین باید ریزش‌های بیشتری را تجربه کند اما برخی دیگر معتقدند این ارز دیجیتال کف قیمتی خود را در ۱۸ هزار دیده و حالا وارد فاز صعودی شده است.

این ارز دیجیتال در چند وقت اخیر نتوانسته بود محدوده ۲۴ هزار را تاچ کند. قیمت کنونی می‌تواند باعث بازگشت اعتماد به بازار و افزایش سرمایه‌گذاران شود. البته در چند روز گذشته، اخبار مثبت مبنی‌ بر پذیرش ارزهای دیجیتال در تعدادی از شرکت‌های بزرگ و معتبر وجود داشت. این موضوع در افزایش قیمت‌ها بی‌تاثیر نبود.

در تایم‌فریم ۴ ساعته بیت‌کوین توانسته روند صعودی خود را حفظ کند. این نمودار مقاومت ۲۲ هزار و ۸۰۰ را شکسته و تقریبا بالای آن تثبیت شده است. هم اکنون این سطح حمایت نمودار محسوب می‌شود. این موضوع می‌تواند از لحاظ روانی تاثیر مثبتی بر بازار داشته باشد. در تایم‌فریم چهار ساعت نیز بیت‌کوین در کانال صعودی قرار دارد.
مارکت کپ تتر

ارزش بازار استیبل‌کوین تتر کماکان در فاز نزولی به سر می‌برد، این موضوع می‌تواند نشان از تبدیل تتر به رمزارز سایه عبارت دیگر بازگشت حدودی اعتماد در بازار باشد.

به طور کلی بررسی وضعیت تتر در بازار رمزارز ها برای بسیاری از سرمایه‌گذاران اهمیت ویژه‌ای دارد. همینطور حجم تتر در چند وقت گذشته نزولی بوده است.
نوسانات اتریوم، مشابه بیت‌کوین

اتریوم نیز در تایم‌فریم چهار ساعته نوسانات قیمتی تقریبا مشابه بیت‌کوین داشته، این ارز دیجیتال از قیمت هزار و ۳۴۰ به محدوده هزار و ۵۸۰ دلار رسید.

این ارز دیجیتال در هزار و ۷۲۰ دارای یک مقاومت و در هزار و۲۵۰دارای حمایت است.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید