ارز دیجیتال ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

بیت‌کوین به چه سمتی می‌رود؟

نمودار قیمتی بیت‌کوین از دیروز تا کنون از محدوده ۲۱هزار و ۵۰۰ تا کنون که در محدوده ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار است، در نوسان است.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ نمودار قیمتی بیت‌کوین از دیروز، از محدوده ۲۱هزار و ۵۰۰ تا لحظه تنظیم این خبر که در محدوده ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار است، تقریبا ۹۰۰ واحد قیمتی کاهش داشته. وضعیت کنونی در تایم فریم روزانه می‌تواند یک پرچم تشکیل دهد که به قدر دامپ پیش از تشکیل مثلث، ریزش محتمل است.

در تایم فریم بلند مدت هفتگی نیز شاهد ریزش‌های پله‌ای و مداوم در نمودار از نوامبر ۲۰۲۱ هستیم. سیگنال مثبت و صعودی از نمودار قیمتی بیت‌کوین در این تایم فریم دریافت نمی‌شود.

روند حرکتی خنثی برای بیت‌کوین

در تایم فریم چهار ساعته از تقریبا ۱۵ ژوئن، روند حرکتی بیت‌کوین در کانال رنج یا خنثی بوده و دارای روند صعودی و یا نزولی نیست. سقف این کانال رنج ۲۲ هزار و کف آن ۱۸ هزار و ۹۰۰ بوده که این دو سطح برای بیت‌کوین سطوح استاتیک مهمی تلقی می‌شوند.

در تایم فریم یک ساعت از هشتم جولای تا به حال، یک روند نزولی پله‌ای تشکیل شده، هم اکنون بیت‌کوین در حمایت محدوده ۲۰ هزار و پانصد قرار دارد  و محدوده ۲۰ هزار و ۲۰۰ حمایت بعدی این نمودار است. در صورت افزایش قیمت شاهد مقاومت سطح ۲۱ هزار خواهیم بود.
نوسانات قیمت اتریوم

علاوه بر بیت‌کوین، در تایم فریم یک ساعته از تقریبا سه روز پیش تا کنون، اتریوم نیز رفتاری بسیار مشابه با بیت‌کوین داشته و قیمت به صورت پله‌ای کاهش یافته است.

اتریوم در تایم فریم چهار ساعته بین سطوح هزار  و هزار و ۲۵۰ نوسان داشته و از اواسط ژوئن در کانال کاملا رنج و خنثی به سر می‌برد. هزار و صد و پنجاه میانه این کانال خنثی و هم اکنون سطح حمایتی اتریوم است.

در تایم فریم روزانه اتریوم در حال تکمیل روند نزولی بوده و هم اکنون با حمایت استاتیک سطح هزار مواجه شده.
سیگنال‌ها مثبت نیستند

به طور کلی می‌توان گفت سیگنال‌های تکنیکال برای تایم فریم روزانه مثبت نیست. همینطور در تایم فریم هفتگی بازاری به شدت خرسی و ریزشی با کندل‌های قرمز قوی مشاهده می‌شود. این موضوع نشان از بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران و خروج گسترده آنها از بازار بیت‌کوین و کریپتو کارنسی دارد. قطع به یقین پس از ریزش‌های چنینی احیای بازار و اعتماد مجدد کاربران به ارزهای دیجیتال زمان قابل توجهی را نیاز دارد.

بایننس کوین نیز به عنوان یکی از رمزارزهای معتبر بازار، در ۲۴ ساعته گذشته تا زمان نگارش این مطلب ۱.۸ درصد ریزش داشت.

همینطور ریپل به عنوان یک ارز دیجیتال قابل اعتماد در ۲۴ ساعت گذشته نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد و حدود ۳ و نیم درصد کاهش را تجربه کرد.

کاردانو نیز با ۳.۶۳ درصد کاهش قیمت در روند نزولی قرار دارد.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید