۱۴۰۱/۰۱/۳۰

اصولگرا همه کاری بلد است جز مدیریت

متاسفانه هر روز که می گذرد ناکارآمدی آقای رئیسی و یاران اصولگرایش عیان تر می شود.روزنامه رسالت بعد از چهل سال همچنان پر غلط ترین روزنامه ایران است.اصولگرا همه کاری بلد است جز مدیریت.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ بیژن اشتری، مترجم کتاب‌های تاریخ جهان نوشت:

متاسفانه هر روز که می گذرد ناکارآمدی آقای رئیسی و یاران اصولگرایش عیان تر می شود.باور بفرمائید این بزرگواران توان اداره یک مهد کودک را هم ندارند.این یک ادعا نیست.خودم ناکارآمدی این آقایان را به چشم دیدم.به قول معروف، دیدم که می گم.

سی چهل سال پیش جوانکی بودم در تلاش برای چاپ نقدهای سینمایی ام در هر روزنامه و مجله ای که حاضر به چاپ این نوشته ها می شد.نهایتا گذارم افتاد به روزنامه رسالت (با نهایت شرمندگی)در خیابان ویلا.مطلبی درباره تارکوفسکی ترجمه کرده بودم که هیچ نشریه ای حاضر به چاپش نبود.گفتم شاید رسالت چاپش کند.فکرش را بکنید تارکوفسکی و رسالت !!.

خلاصه قسمت و سرنوشت چنین اراده کرد که بنده دو سه ماهی با این روزنامه راست گرا همکاری سینمایی کنم(لطفا شماتتم نکنید).فقط بگویم که بدترین و آشفته ترین اداره و سازمانی بود که من در عمرم دیده بودم.هر شماره روزنامه ده ها غلط تایپی داشت و آشفتگی از در و دیوارش می بارید.و شگفتا که در این ساختمان سه طبقه حداقل سه چهار تا وزیر سابق کار میکردند.

رییس روزنامه آقای مرتضی نبوی وزیر سابق پست و تلگراف و تلفن بود.دبیر بخش آموزش و پرورش آقای علی اکبر پرورش وزیر سابق آموزش و پرورش بود و دبیر بخش اقتصادی آقای احمد توکلی وزیر سابق کار .آقای زواره ای هم که رئیس سابق اداره ثبت بود مسئول امور مالی روزنامه بود‌. آقای سرافراز که بعدا رئیس صدا و سیما شد مدیر قسمت فنی روزنامه بود و آقای محمود فرشیدی که بعدا وزیر آموزش و پرورش کابینه احمدی نژاد شد مسئول صفحه هنر روزنامه بود.

و عجبا که همه این وزرای سابق و آتی توان اداره کردن یک روزنامه دوازده صفحه ای را نداشتند.من همانجا فهمیدم که این حضرات اصولگرا به اندازه سر سوزن توان مدیریتی ندارند. حالا هم این بنده خدا، آقای رئیسی، از همین تبار است و از او نباید توقع هیچ نوع توان مدیریتی را داشت.

من البته پس از اینکه آقای توکلی را راضی کردم که چاپ نقد فیلم کار زشت و نکوهیده ای نیست اجازه ایشان را برای چاپ اولین مطالب سینمایی در روزنامه رسالت گرفتم و مطلب تارکوفسکی خودم را در روزنامه به چاپ رساندم.اما نهایتا سه ماه بعد اخراج شدم.

جرمم این بود که مصاحبه ای با آقای پرویز کلانتری نقاش برجسته کشورمان انجام داده و آن را در روزنامه رسالت چاپ کرده بودم.آن شماره که درآمد حاج آقا فرشیدی وزیر آتی آموزش و پرورش احضارم کرد و گفت:” ما الان فهمیدیم این کلانتری جزو روشنفکرها ی سکولار است و شما هم اخراجید. “

روزنامه رسالت بعد از چهل سال همچنان پر غلط ترین روزنامه ایران است.اصولگرا همه کاری بلد است جز مدیریت.

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید