وزیر امور خارجه ایران می گوید: غنیسازی حق ماست. ما عضو پیمان عدم اشاعه سلاحهای هستهای (NPT) هستیم و کاملاً حق داریم از انرژی هستهای صلحآمیز، از جمله غنیسازی، بهرهمند شویم. اینکه چگونه از این حق استفاده کنیم، موضوعی است که صرفاً به خود ما مربوط میشود.
وزیر امور خارجه ایران گفت: خاطرنشان کرد: واشنگتن از تهران نخواست که غنیسازی اورانیوم را بهطور دائم کنار بگذارد. همچنین تهران به واشنگتن پیشنهاد تعلیق موقت غنیسازی اورانیوم ایران را نداد.
وزیر امور خارجه ایران گفت: خاطرنشان کرد: واشنگتن از تهران نخواست که غنیسازی اورانیوم را بهطور دائم کنار بگذارد. همچنین تهران به واشنگتن پیشنهاد تعلیق موقت غنیسازی اورانیوم ایران را نداد.
وزیر امور خارجه ایران گفت: خاطرنشان کرد: واشنگتن از تهران نخواست که غنیسازی اورانیوم را بهطور دائم کنار بگذارد. همچنین تهران به واشنگتن پیشنهاد تعلیق موقت غنیسازی اورانیوم ایران را نداد.